• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Tampa_blord

Panerai
Blev visst med en Breitling idag :) Var nÄgra Är sen jag hade en bratte.

Riktigt trevlig klocka!

BTW, om nÄn har en lÀnk till en Avantage till salu sÄ hojta gÀrna till :)
018826A5-E321-49A6-A41D-20F505DDC8DB.jpeg
 

DrDre

Patek
Ska man kika pÄ chrono24 om det inte finns nÄt pÄ forumet?

Mina högst personliga smÄ rÄd och efter att ha lÀst in mig lite (obs, ej expert pÄ Àmnet) och köpt tvÄ Chronomater förra Äret:
1 Det finns mÄnga som begÀr rena fantasipriser - dessa utgör inte en referens för vad du bör betala
2 Kronhalsen Àr en del av boetten vilket gör att om den Àr sliten sÄ blir det problem. Dvs avstÄ en sÄdan och leta vidare.
3 PÄ de varianter med guld pÄ raiders och krona sÄ kan dessa vara slitna och stÄlet titta fram. Inte sÄ snyggt.
4 Anti-reflexen kan ofta vara lite bortskavd pÄ Àldre. Inte hela vÀrlden men nÄgot att kolla upp ÀndÄ.
5 Skillnaden i pris mellan lÀnk och lÀder Àr ofta relativt liten och lÀnken Àr fin, sÄ det Àr bÀttre value for money att köpa med lÀnk. I synnerhet Blackbird, med mycket borstat stÄl, blir mkt snyggare med lÀnk (IMHO).

Lycka till!
 

skarpheden

Cartier
2-Faktor
Det bör vÀl vara en Pro1, men ibland Àr det olika vid olika Är. LÀgg upp en bild sÄ fÄr du hjÀlp.

Edit: Du kanske letar efter en hel lÀnk, du har ingen idag?
Hej,

HĂ€r kommer bilderna:)

Är frĂ€mst ute efter 3, 4 bitar men en hel lĂ€nk skulle inte heller vara fel.

Mvh
 

Bilagor

  • 20190917_134429.jpg
    20190917_134429.jpg
    115.3 KB · Visningar: 1
  • 20190917_134434.jpg
    20190917_134434.jpg
    112 KB · Visningar: 2

Eroll

Cartier
IMG_20190920_162339.jpg
IMG_20190920_162300.jpg
IMG_20190920_162153.jpg
Äntligen en del av Breitling familjen! :D
Har i flera Är velat ta steget och köpa en lite finare klocka, och siktet har hela tiden varit instÀllt pÄ Breitling dÄ designen och historien bakom deras klockor tilltalar mig.
NÀr jag i Är fyllde 30 kÀndes det rÀtt att slÄ till, men barn och husköp och annat har hela tiden kommit ivÀgen för klockköpet, men nu 6 mÄnader efter födelsedagen fick jag Àntligen chansen sÄ körde direkt.
Det blev en Breitling aerospace evo.
Första intrycken var att den var Ànnu snyggare Àn pÄ bild och att den kÀnns vÀldigt lÀtt! Sjukt nöjd! :)
 

Rulle

Audemars
IMG_20190920_162339.jpg
IMG_20190920_162300.jpg
IMG_20190920_162153.jpg
Äntligen en del av Breitling familjen! :D
Har i flera Är velat ta steget och köpa en lite finare klocka, och siktet har hela tiden varit instÀllt pÄ Breitling dÄ designen och historien bakom deras klockor tilltalar mig.
NÀr jag i Är fyllde 30 kÀndes det rÀtt att slÄ till, men barn och husköp och annat har hela tiden kommit ivÀgen för klockköpet, men nu 6 mÄnader efter födelsedagen fick jag Àntligen chansen sÄ körde direkt.
Det blev en Breitling aerospace evo.
Första intrycken var att den var Ànnu snyggare Àn pÄ bild och att den kÀnns vÀldigt lÀtt! Sjukt nöjd! :)
grattis till en super fin klocka!!!

köp ett bratte-gummi till den sen sÄ kan du variera dig lite plus att dom.Àr snygga pÄ gummi (och lÀder med)
 

Henkan

Cartier
IMG_20190920_162339.jpg
IMG_20190920_162300.jpg
IMG_20190920_162153.jpg
Äntligen en del av Breitling familjen! :D


Har i flera Är velat ta steget och köpa en lite finare klocka, och siktet har hela tiden varit instÀllt pÄ Breitling dÄ designen och historien bakom deras klockor tilltalar mig.
NÀr jag i Är fyllde 30 kÀndes det rÀtt att slÄ till, men barn och husköp och annat har hela tiden kommit ivÀgen för klockköpet, men nu 6 mÄnader efter födelsedagen fick jag Àntligen chansen sÄ körde direkt.
Det blev en Breitling aerospace evo.
Första intrycken var att den var Ànnu snyggare Àn pÄ bild och att den kÀnns vÀldigt lÀtt! Sjukt nöjd! :)


Grymt fin! Köpte du den ny?
Letar efter en sÄn med men dom vÀxer baske mig inte pÄ trÀd
 

Eroll

Cartier
grattis till en super fin klocka!!!

köp ett bratte-gummi till den sen sÄ kan du variera dig lite plus att dom.Àr snygga pÄ gummi (och lÀder med)

Tack! Absolut det finns planer för det, jag fick med ett tygband men gummi Ă€r ju helt klart det lĂ€ckraste. â˜ș

Grymt fin! Köpte du den ny?
Letar efter en sÄn med men dom vÀxer baske mig inte pÄ trÀd

Tack! Den Ă€r inte sprillans ny, men den Ă€r uttagen september 2018 sĂ„ den Ă€r iprincip oanvĂ€nd. Inga synliga spĂ„r av anvĂ€ndning och allt var sparat och komplett i boxen. â˜ș
 
Topp