• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Ninen79

Audemars
Snart dags för Ängkokt flÀskfÀrs:)
61C3FE83-8E4A-41C9-ACED-6066469FE51A.jpeg
 

Maxer

Audemars
2-Faktor
NÄgon som har tips pÄ en schysst beater runt 20k? Egentligen sugen pÄ en SMP igen. Men vad frÄn det rÀtta mÀrket skulle ni valt? :)
 
C

Coach

Guest
Jag har Àgt en sÄdan! Superfin, men skulle gÀrna köra nÄgot borstat som beater
Det finns en Blackbird som Gripenbro sÀljer och som tidigare sÄldes hÀr pÄ forumet.
Verkar ha diverse levnadsspÄr men dÄ Àr den ju redan uppvÀrmd Ät dig som beater.
Borstad och klar :)
 

Maxer

Audemars
2-Faktor
@Maxer
Hur gillar du den so far?
Jag gillar den skarpt!

Jag va faktiskt inte helt övertygad nÀr den kom pÄ lÀder, men pÄ lÀnk Àr den sjukt bra. Bra balans mellan blankt och borstat. Tung och rejÀl men endÄ inte för biffig.

Den hÀr pilotlÀnken kan vara en av de bÀsta lÀnkarna jag Àgt, i min mening Àr den mer bekvÀm Àn Rolex oyster som satt pÄ min Explorer
 

SeikoZ

Patek
2-Faktor
Jag gillar den skarpt!

Jag va faktiskt inte helt övertygad nÀr den kom pÄ lÀder, men pÄ lÀnk Àr den sjukt bra. Bra balans mellan blankt och borstat. Tung och rejÀl men endÄ inte för biffig.

Den hÀr pilotlÀnken kan vara en av de bÀsta lÀnkarna jag Àgt, i min mening Àr den mer bekvÀm Àn Rolex oyster som satt pÄ min Explorer
Hur mycket vÀgen klocka+lÀnk? Cirkus 175g?
 

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
Jag gillar den skarpt!

Jag va faktiskt inte helt övertygad nÀr den kom pÄ lÀder, men pÄ lÀnk Àr den sjukt bra. Bra balans mellan blankt och borstat. Tung och rejÀl men endÄ inte för biffig.

Den hÀr pilotlÀnken kan vara en av de bÀsta lÀnkarna jag Àgt, i min mening Àr den mer bekvÀm Àn Rolex oyster som satt pÄ min Explorer

Jag har lÀnk, lÀder, canvas med viklÄs och gummi med viklÄs sÄ jag kÀnner mig komfortabel.
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Den Àr grym. Men skulle faktiskt önska att den va borstad, den kÀnns mer som en hÄrd beater. Blir lite fel att den Àr helpolerad pÄ nÄgot vis
Tycker att det blir lite coolt med en helpolerad klocka man borde anvÀnda som hÄrd beater. Blir sjukt coolt med massa battle scars pÄ en sÄdan ;)
Men ja, borstat vore ju det logiska valet egentligen.
 
Topp