• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Watcharound

Panerai
2-Faktor
E60DF813-93CB-473F-9650-0941B9A7B978.jpeg
Vacker klocka!
Verkar finnas 1965 ex frÄn 1996.
NÀr jag sökte lite fick jag denna bild:
EC911608-D54B-4A93-ADAA-BD650C5BDA90.jpeg

Fanns den den med guldraiders ocksÄ?
Tror att @Affe har en Red Arrows ocksÄ?
Ladda mer info Ät mitt hÄll! ;)
 

MrGranberg

Panerai
2-Faktor
Vacker klocka!
Verkar finnas 1965 ex frÄn 1996.
NÀr jag sökte lite fick jag denna bild:
EC911608-D54B-4A93-ADAA-BD650C5BDA90.jpeg

Fanns den den med guldraiders ocksÄ?
Tror att @Affe har en Red Arrows ocksÄ?
Ladda mer info Ät mitt hÄll! ;)
Tack!
Red Arrows Àr det brittiska armens flyguppvisning flotta som startades 1965 dÀr av limiterat till 1965st.
Har set bilder pÄ som du postar men tror att det Àr ett custom klocka.
@Affe har en med tror det finns minst en till pÄ forumet
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor

Rulle

Audemars
BFD6796E-53FC-40DC-B6AC-EE24971CBE0A.png

Blivit erbjuden denna 81950 frĂ„n första halvan 90-talet, box och papper. Lite smĂ„sugen men Ă€r osĂ€ker pĂ„ priset. 15’, Ă€r det rimligt?
ligger en likadan pÄ ebay frÄn spanien fast pÄ pilotlÀnk och utan b&p aom jag blev erbjuden 1150 euro för och det var en helt i stÄl...

jag personligen tvekar pÄ allt med lite guld pÄ apeciellt eftersom puahers Ä krona slits och dÄ ser det förjÀvligt ut
 

Goose

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
NÄgon hÀr med erfarenhet hur Breitlings urverk brukar bete sig över tid? Min Colt har hÄllt sig i det fantastiska spannet +-1 sek per dygn under ett Är sedan jag köpte den, för att plötsligt börjar sakta sig med -3 till -4 sekunder per dygn. Fortfarande inom COSC men ÀndÄ... surt att den inte gÄr som den brukar. Har inte tappat den eller utsatt den för annan hÄrd behandling. Har under mina Är bara sett sÄdana förÀndringar pÄ klockor som nÀrmar sig service, men som sagt gÄr den fortfarande inom spec sÄ jag vet inte hur mycket gehör jag skulle fÄ om jag lÀmnar in den för en garantiservice.
IMG_20191116_095530348-01.jpeg
 

DrDre

Patek
Det var inte frÄgan om nÄgot alternativ utan om priset Àr att anse som rimligt

Priset Àr inte helt orimligt, men det finns ju alltid nÄgot av ett spann nÀr det gÀller pris, och tycker nog att det ligger inom den övre delen av det. Jag skulle sÀga att för 15 tkr, sÄ gör sÀljaren en bÀttre affÀr Àn köparen.
 

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
NÄgon hÀr med erfarenhet hur Breitlings urverk brukar bete sig över tid? Min Colt har hÄllt sig i det fantastiska spannet +-1 sek per dygn under ett Är sedan jag köpte den, för att plötsligt börjar sakta sig med -3 till -4 sekunder per dygn. Fortfarande inom COSC men ÀndÄ... surt att den inte gÄr som den brukar. Har inte tappat den eller utsatt den för annan hÄrd behandling. Har under mina Är bara sett sÄdana förÀndringar pÄ klockor som nÀrmar sig service, men som sagt gÄr den fortfarande inom spec sÄ jag vet inte hur mycket gehör jag skulle fÄ om jag lÀmnar in den för en garantiservice.
IMG_20191116_095530348-01.jpeg

Jag blir aldrig klok pÄ det dÀr. En av mina klockor började gÄ - 5 sekunder konstant under en tid. AnvÀnde den inte pÄ ett tag, nu gÄr den plötsligt +/- 1
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Ingen som har ett PRO diver gummi med viklÄs i strl 20/18 över? tÀnkte lÀgga ut en köpesannons men kollar bland er Breitlingfolk först :)
 

Dixie

Audemars
2-Faktor

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
ÄndĂ„ mycket folk som har handskar av speciella skĂ€l hĂ€r i trĂ„den. @Eurenius för att det Ă€r kallt och han pillar pĂ„ folk, @Richie för att han kör snabb bil, @Fliegerchronograph för han kör snabbt flygetyg och @Rulle för att han inte ska fĂ„ bajs pĂ„ hĂ€nderna nĂ€r han torkar sig
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Jag döööööör :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:
 
Topp