• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Weberg

Audemars
Ja det Àr ett riktigt fint exemplar, servad i höstas ocksÄ.
Hoppas nÄgon Àr ute efter ett fint exemplar med den lite ovanliga röda tavlan.

Hade tÀnkt mig 25' skickat och klart, fullset och allt. Priset kÀnns vÀl rimligt?
Det Àr ett riktigt bra pris! KÀnns rimligt anpassat efter dessa tuffa Corona-tider...
 

Maxer

Audemars
2-Faktor
20200326_222835.jpg
 

Shake&Bake

Omega
2-Faktor
Kommer vi fÄ se en markant Àndring i prisbild pÄ begagnatmarknaden för Breitling nu under dessa tider? Köp&sÀlj verkar vara strösslat med "nya" Rolex. fast Breitling har aldrig varit föremÄl för samma kundgrupp?
 

SeikoZ

Patek
2-Faktor
Kommer vi fÄ se en markant Àndring i prisbild pÄ begagnatmarknaden för Breitling nu under dessa tider? Köp&sÀlj verkar vara strösslat med "nya" Rolex. fast Breitling har aldrig varit föremÄl för samma kundgrupp?
Alla klockmÀrken kommer gÄ ner, vÀnta och se. Det börjar med de stora grabbarna Rolle, AP och PP, mfl.
 

Rulle

Audemars
Kommer vi fÄ se en markant Àndring i prisbild pÄ begagnatmarknaden för Breitling nu under dessa tider? Köp&sÀlj verkar vara strösslat med "nya" Rolex. fast Breitling har aldrig varit föremÄl för samma kundgrupp?
vi fÄr se hur det blir med priser men om man kollar utanför KS sÄ ligger ju breitling markant högre i pris eftersom 99% hÀr inne har rolexsjukan.
Det Àr nÀstan hopplöst att lÀgga ut annonser pÄ k&s eftersom man antingen inte fÄr svar, lowballers eller massa som vill byta sina osÀljbara klockor ihop med cash

Jag hoppas breitling lÀgger sig mer stadigare prismÀssigt medans Rolex nog lÀr sjunka eftersom alla ska paniksÀlja nu inför framtiden.

man kan ju hoppas att semi vintage/vintage behÄller vÀrdet nÄgerlunda
 

Rulle

Audemars
Kul att Àven du sÀljer ibland. Du brukar ju annars sÀga att man ska behÄlla det mesta ;)
jo men sen Àr det skillnad pÄ nÄgon som har kanske 1-2 fina breitlings och idioter likt mig som hade 14;)

tyvÀrr sÄlde jag ju den super fina pÀrlemon till en som nog hellre hade velat ha min gula SO:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:
vilken han ej lÀr fÄ köpa

nej men ibland mÄste man lÀtta pÄ samlingen sÄ nÄgon hÀr inne kan fÄ njuta av en toppen klocka!
gÀller att tÀnka sig för vad man köper och samla pÄ sig fina exemplar utav dom bÀsta modellerna
har haft en extrem tur i att fÄ köpa alla @klockodile Žs klockor:D:hilarious:

Nu hoppas man bara att @Maxer tar sitt förnuft till fÄnga och slutar att försöka sÀlja mopŽen till alla och faktiskt anvÀnder den och visar dom fina himmelsblÄa subdialsen för alla hans KFF-kompisar...
sÀgs att maxer heter elm i efternamn och köpte den himmelsblÄa mopŽen för att Daniel Andersson skulle se att han verkligen hade hjÀrta nog att spela i vÀrldens finaste förening! (detta Àr fortfarande obekrÀftat)
 

Maxer

Audemars
2-Faktor
jo men sen Àr det skillnad pÄ nÄgon som har kanske 1-2 fina breitlings och idioter likt mig som hade 14;)

tyvÀrr sÄlde jag ju den super fina pÀrlemon till en som nog hellre hade velat ha min gula SO:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:
vilken han ej lÀr fÄ köpa

nej men ibland mÄste man lÀtta pÄ samlingen sÄ nÄgon hÀr inne kan fÄ njuta av en toppen klocka!
gÀller att tÀnka sig för vad man köper och samla pÄ sig fina exemplar utav dom bÀsta modellerna
har haft en extrem tur i att fÄ köpa alla @klockodile Žs klockor:D:hilarious:

Nu hoppas man bara att @Maxer tar sitt förnuft till fÄnga och slutar att försöka sÀlja mopŽen till alla och faktiskt anvÀnder den och visar dom fina himmelsblÄa subdialsen för alla hans KFF-kompisar...
sÀgs att maxer heter elm i efternamn och köpte den himmelsblÄa mopŽen för att Daniel Andersson skulle se att han verkligen hade hjÀrta nog att spela i vÀrldens finaste förening! (detta Àr fortfarande obekrÀftat)
Hahaha. Inga kommentarer :)
 

klockodile

Dundee
2-Faktor
jo men sen Àr det skillnad pÄ nÄgon som har kanske 1-2 fina breitlings och idioter likt mig som hade 14;)

tyvÀrr sÄlde jag ju den super fina pÀrlemon till en som nog hellre hade velat ha min gula SO:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:
vilken han ej lÀr fÄ köpa

nej men ibland mÄste man lÀtta pÄ samlingen sÄ nÄgon hÀr inne kan fÄ njuta av en toppen klocka!
gÀller att tÀnka sig för vad man köper och samla pÄ sig fina exemplar utav dom bÀsta modellerna
har haft en extrem tur i att fÄ köpa alla @klockodile Žs klockor:D:hilarious:

Nu hoppas man bara att @Maxer tar sitt förnuft till fÄnga och slutar att försöka sÀlja mopŽen till alla och faktiskt anvÀnder den och visar dom fina himmelsblÄa subdialsen för alla hans KFF-kompisar...
sÀgs att maxer heter elm i efternamn och köpte den himmelsblÄa mopŽen för att Daniel Andersson skulle se att han verkligen hade hjÀrta nog att spela i vÀrldens finaste förening! (detta Àr fortfarande obekrÀftat)
Inte alla ;)
 
Topp