• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Strindberg

Patek
2-Faktor
Farsans bratte. Gillar den men en rengöring hade ju inte skadat
B17C05B1-07B8-4F9C-B6F3-56BCEF666FFF.jpeg
Fy fan. Fast fin klocka.
 

SeikoZ

Patek
2-Faktor
Det hĂ€r Ă€r inte okej... mitt i rĂ„dande pandemibuffring kommer det inte bara ut en utan tvĂ„ ”must have” chronomater av @JohanSA och @Maxer , det hĂ€r Ă€r jobbigt.
Men jag antar att mop. Chronomaten kommer att ryka lika snabbt som den röda!
HÄller fullstÀndigt med och pÄ det kommer en Breitling daydate pÄ lÀnk.
 

Rulle

Audemars
Blir vÀldigt besviken pÄ folk nÀr man trÄnar Ä ber om lÀgre pris pÄ en klocka och pratar om coronarabatter..

tillslut sÄ sÀljs klockan för 28.000 mest för att man vill vara trevlig mot en medlem och för att slippa att bli trakkad med byten och lowballers.

och sen en vecka efter sÄ ligger klockan ute till salu för mer Àn vad medlemmen gav.
i dessa tider sÄ slutar man ju förvÄnas över folk men hÀr blir jag faktiskt besviken eftersom jag gav honom ett riktigt schysst pris och nu ska han tjÀna mer pengar pÄ nÀsta man.

skÀrpning @Maxer
 

ScubaKing

Audemars
Blir vÀldigt besviken pÄ folk nÀr man trÄnar Ä ber om lÀgre pris pÄ en klocka och pratar om coronarabatter..

tillslut sÄ sÀljs klockan för 28.000 mest för att man vill vara trevlig mot en medlem och för att slippa att bli trakkad med byten och lowballers.

och sen en vecka efter sÄ ligger klockan ute till salu för mer Àn vad medlemmen gav.
i dessa tider sÄ slutar man ju förvÄnas över folk men hÀr blir jag faktiskt besviken eftersom jag gav honom ett riktigt schysst pris och nu ska han tjÀna mer pengar pÄ nÀsta man.

skÀrpning @Maxer

Vilken klocka pratar vi om?
 

Maxer

Audemars
2-Faktor
Blir vÀldigt besviken pÄ folk nÀr man trÄnar Ä ber om lÀgre pris pÄ en klocka och pratar om coronarabatter..

tillslut sÄ sÀljs klockan för 28.000 mest för att man vill vara trevlig mot en medlem och för att slippa att bli trakkad med byten och lowballers.

och sen en vecka efter sÄ ligger klockan ute till salu för mer Àn vad medlemmen gav.
i dessa tider sÄ slutar man ju förvÄnas över folk men hÀr blir jag faktiskt besviken eftersom jag gav honom ett riktigt schysst pris och nu ska han tjÀna mer pengar pÄ nÀsta man.

skÀrpning @Maxer
Jag förstÄr faktiskt inte varför du blir upprörd? Jag skrev först till dig och erbjöd dig köpa tillbaka klockan för mindre Àn vad jag gav. Men du tackade nej.

Att jag inte klickade med klockan Àr givetvis trÄkigt. Men dÄ Àr det vÀl bÀttre nÄgon annan fÄr njuta av den istÀllet för att den ska ligga oanvÀnd hemma hos mig?

Jag visste inte att man va tvungen att behÄlla klockor man nyligen köpt? Jag menar det köps och sÀljs klockor hela tiden.

Jag fÄr be om ursÀkt om jag trampat dig pÄ tÄrna, men det va absolut inte meningen.
 

Rulle

Audemars
Jag förstÄr faktiskt inte varför du blir upprörd? Jag skrev först till dig och erbjöd dig köpa tillbaka klockan för mindre Àn vad jag gav. Men du tackade nej.

Att jag inte klickade med klockan Àr givetvis trÄkigt. Men dÄ Àr det vÀl bÀttre nÄgon annan fÄr njuta av den istÀllet för att den ska ligga oanvÀnd hemma hos mig?

Jag visste inte att man va tvungen att behÄlla klockor man nyligen köpt? Jag menar det köps och sÀljs klockor hela tiden.

Jag fÄr be om ursÀkt om jag trampat dig pÄ tÄrna, men det va absolut inte meningen.
problemet med en del hÀr inne Àr att det ska tjÀnas pengar pÄ andra medlemmar.

du fick klockan till ett schysst pris efter mycket prutande och om du nu inte klickar med den dÄ kan du ju vara en sÄ pass bra kille att du sÀljer den för samma pris till nÄgon annan punkt slut.

visserligen Àr det inte en jÀtte höjning men det Àr sÀttet jag blir besviken pÄ speciellt efter allt prutande och velande.
 

Maxer

Audemars
2-Faktor
problemet med en del hÀr inne Àr att det ska tjÀnas pengar pÄ andra medlemmar.

du fick klockan till ett schysst pris efter mycket prutande och om du nu inte klickar med den dÄ kan du ju vara en sÄ pass bra kille att du sÀljer den för samma pris till nÄgon annan punkt slut.

visserligen Àr det inte en jÀtte höjning men det Àr sÀttet jag blir besviken pÄ speciellt efter allt prutande och velande.
Med tanke pÄ hur svÄrt det brukar vara att sÀlja Breitling hÀr sÄ har jag lagt ut den med prutmÄn.

För total transparens i det hÀr sÄ sÄldes den nyss till kalles888 för 25k plus frakt. Vilka alla hÀr inne kan intyga Àr ett bra pris. AlltsÄ förlorar jag 3k pÄ den...
 

Simon.x

Rolex
[QUOTE="SeikoZ,
Hej,

Jag vill köpa min första Breitling. Vilken modell Àr en bra instegsmodell som ni rekommenderar? GÀrna nÄgot som Àr lÀttsÄlt ifall jag inte klickat med klockan.
[/QUOTE]
köp en Skyracer vet jag :) :breitling:
@SeikoZ dÄ du Àndrar dina inlÀgg hela tiden ;)

//Simon
 
Senast Àndrad:

Pave

Cartier
2-Faktor
Noterade hos Mywatch och Uret.se att de inte har Aerospace EVO inne. Finns kvar pÄ Breitlings hemsida men enl. MyWatch Àr svaret:

MyWatch Aerospace EVO UtgÄtt.jpg

Vad har nu Mr. Kern för sig!?:rage::banghead:

Har varit pÄ jakt efter en ett bra tag. Först var budet att reservdelar saknades och att detta skulle vara löst till hösten 2019, sedan till Ärsskiftet 2019/2020. Senast jag frÄgade (januari) var svaret att det ska bli re-lansering av Aerospace till maj/juni 2020. Fick ingen mer info kring vad re-lansering betyder.
 

Aerospace

Panerai
2-Faktor
Har varit pÄ jakt efter en ett bra tag. Först var budet att reservdelar saknades och att detta skulle vara löst till hösten 2019, sedan till Ärsskiftet 2019/2020. Senast jag frÄgade (januari) var svaret att det ska bli re-lansering av Aerospace till maj/juni 2020. Fick ingen mer info kring vad re-lansering betyder.
Kanske en ny version dyker upp till sommaren med tanke pÄ att den hÀngt med ett tag sedan 013?:rolleyes:
 
Senast Àndrad:
Topp