• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

lex

Omega
breitling.png

Longitude
Försök till fin bild för min annons hÀr :)
https://klocksnack.se/threads/breitling-chronomat-longitude-gmt-a20048.133793
 

Rulle

Audemars
Jag kan i princip ingenting om Breitling. Men har fÄtt upp ögonen för mÀrket pÄ senaste tiden, och dÄ frÀmst 90-talare. hittade denna chronomat P.A.N frecce tricolori.
https://www.chrono24.se/breitling/b...cce-tricolori-limited-edition--id15066954.htm
SÀljaren finns i Sverige, men verkar inte vara nÄgon pÄ Klocksnack? Ska man slÄ till? KÀnns som ett schysst pris?
det Àr ju ingen orginallÀnk till klockan och inga papper utan endast en sliten box.

sen Àr frÄgan hur klockan mÄr?

sÄg att dom tvÄ svarta frecce som zeit auction haft Àr borta nu vilket Àr synd för dom var mycket finare.

men visst fÄr du ner priset en del sÄ kör.
jag hade inte gett 20 för den i det skicket den sÀljs i
 

Epicure.watches

Panerai
2-Faktor
det Àr ju ingen orginallÀnk till klockan och inga papper utan endast en sliten box.

sen Àr frÄgan hur klockan mÄr?

sÄg att dom tvÄ svarta frecce som zeit auction haft Àr borta nu vilket Àr synd för dom var mycket finare.

men visst fÄr du ner priset en del sÄ kör.
jag hade inte gett 20 för den i det skicket den sÀljs i
Tack för hjĂ€lpen! Hur ska originallĂ€nken till denna klocka se ut? Om det inte Ă€r originallĂ€nk sĂ„ Ă€r det ju dĂ„ligt att de inte skriver det. Sen har sĂ€ljaren skrivit great condition. För mig Ă€r ”great condition” 7-8 pĂ„ en 10-gradig skala...Men allas skala Ă€r ju olika...
 

Rulle

Audemars
k
Tack för hjĂ€lpen! Hur ska originallĂ€nken till denna klocka se ut? Om det inte Ă€r originallĂ€nk sĂ„ Ă€r det ju dĂ„ligt att de inte skriver det. Sen har sĂ€ljaren skrivit great condition. För mig Ă€r ”great condition” 7-8 pĂ„ en 10-gradig skala...Men allas skala Ă€r ju olika...
kolla pÄ chrono24 sÄ ser du!
lÀnken ska sluta tÀtt mot boetten.
vilket denna lÀnken ej gör.

sen Àr ju frÄgan om skick alltid svÄr
visst sÄ ser det ut som att alla raiders har kvar sin svarta fÀrg i siffrorna men sen Àr det rÀtt risiga bilder.
massa oskarpa bilder som inte sÀger sÄ mycket

har du fÄtt se en bild pÄ boettlocket?
 

Epicure.watches

Panerai
2-Faktor
k

kolla pÄ chrono24 sÄ ser du!
lÀnken ska sluta tÀtt mot boetten.
vilket denna lÀnken ej gör.

sen Àr ju frÄgan om skick alltid svÄr
visst sÄ ser det ut som att alla raiders har kvar sin svarta fÀrg i siffrorna men sen Àr det rÀtt risiga bilder.
massa oskarpa bilder som inte sÀger sÄ mycket

har du fÄtt se en bild pÄ boettlocket?
Blev vÀldigt tydligt nu nÀr jag vet vad jag skulle kolla pÄ! Stort tack.
Har inte haft nÄgon kontakt med sÀljaren. Blir inget köp. Tack för hjÀlpen!
 

Rulle

Audemars
StÀmmer bra! Hade inte riktigt koll pÄ att visarna var bytta nÀr jag köpte den men det gör mig inget. Tror att subsekundvisarna Àr utbytta mot blÄnerade svÀrdvidare som glittrar lite blÄtt i solljuset vilket ger lite extra liv till klockan.
B24B0A09-3EE5-4712-A5E3-DDAB851E0FAD.jpeg
aah!
de e den som lÄg ute till salu rÀtt nyligen va?
dÀr sÀljarns "kompis" hade servat den?
 
Topp