• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Johan86

Panerai
2-Faktor
Nattar barn med Chronomat. Lumen lÀmnar lite att önska mot modernare klockor men det tar den igen med charm!
396388E3-EFCC-46FE-BB18-FED971034348.jpeg
 

Nilas

Patek
2-Faktor
SlÀnger ut en blÀnkare hÀr med.
Letar efter ett BreitlingspÀnne (glidelock) till gummi sÄ om nÄgon har ett som bara ligger och samlar damm sÄ Àr jag eventuellt intresserad.
Tackar pÄ förhand :)
 
Senast Àndrad:

Flarras

Omega
Tjena, söker lite input pÄ Avenger Blackbird samt GMT II Blacksteel Àr kluven mellan dessa tvÄ modeller.
Vad sÀger ni breitlingexperter? :)
 

Nilas

Patek
2-Faktor
Vad jag kan sakna pÄ min avantage -07 Àr de resterande siffrorna (istÀllet för bara 12 3 6 9) som tillkom pÄ urtavlan frÄn -10 med den nya dialen, men det har vÀl sin charm det med :)
Ja dom har sin charm allihopa tycker jag.
Skulle gÀrna behÄllit alla dessa men tvÄ Àr borta sen lÀnge, EVOn blir kvar som det kÀnns nu i alla fall :). Tredje gÄngen gillt.
EVO vs Avantage"Tuxedo" vs Avantage
Yezf769.jpg
 

SeikoZ

Patek
2-Faktor
TÀnkte köpa en av dessa till min a17360.
Men dessa tvÄ tavlor Àr för modeller tidigare Àn a17360. Blir det inte skumt och svÄrt att sÀlja klockan i framtiden?

3C11AAAB-DCDD-4066-965A-BD3100F18087.jpeg
3B2DE52B-4FB5-43FE-9ADB-C8E561CF0194.jpeg
 

skyseeker

Rolex
Gillar ocksÄ den gula mer. Dock verkar inte AD byta tavlor, sÄ mÄste hitta nÄgon som kan byta Ät mig i Stockholm. Har du tips? :)
VÀldigt dÄlig koll pÄ StockholmsomrÄdet, men finns sÀkert nÄgon hÀr som har koll :)
Spara orginaltavlan, sÄ borde det ju inte vara nÄgra problem nÀr den ska sÀljas heller.
I vÀrsta fall fÄr jag köpa den ;)
 
Topp