• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

JensBP

Brattlife
2-Faktor
finns nog att beatÀlla matchande mjukisdress:cigar:
Screenshot_20200830-214923_Instagram.jpg
Klassisk 50-Ärskris pÄ Kern att klÀ sig som en sextonÄring. :)
 
D

Deleted member 8389

Guest
Jag skulle aldrig sÄlt den dÀr transocean, som typ Àr bland det bÀsta de nÄgonsin slÀppt Àven om den borde varit aningen mindre.
HÄller med dig att den Àr bland det bÀsta de har gjort men jag försöker planera om och minska antalet ur i min samling.
 

Rulle

Audemars
SĂ€kert fel trĂ„d för detta, men i och med att jag gĂ„r i köptankar och kommer att göra sĂ„ de kommande mĂ„naderna snurrar det lite i skallen. Är mest ute efter om nĂ„gon av er har koll pĂ„ detta med att pruta, för tycker mig höra det lite som en sjĂ€lvklarhet nĂ€r vissa snackar klockaffĂ€rer... Har nĂ„gon hĂ€r erfarenhet av att ha lyckats pruta ner en Breitling hos AD, i sĂ„ fall prisklass och hurpass mycket?
vad för breitling Àr du ute efter?
har du tÀnkt resa nÄt i höst?

ka
Nja det Àr nog efter behov vad som ska hanteras :D



//Simon
skaru ut Ă„ shoppa en daytona idag med den outfiten?
handskarna lÀmnar ju inga fingeravtryck pÄ den dÀra mördar microtech-kniven och vi skvallrar inte
 

Simon.x

Rolex
vad för breitling Àr du ute efter?
har du tÀnkt resa nÄt i höst?

ka

skaru ut Ă„ shoppa en daytona idag med den outfiten?
handskarna lÀmnar ju inga fingeravtryck pÄ den dÀra mördar microtech-kniven och vi skvallrar inte

PS gammal bild (det finns snö pÄ balkongen) sÄ shoppingen Àr fixad dÄ det fanns snö :angel:

//Simon
 
Topp