• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
HÄller med! Det hÀnde en grej ;)
20200916_144253.jpg

BÀsta Colten! Jag kan köa pÄ den.
 

Maxer

Audemars
2-Faktor
Ge mig 2-3 förslag som du kan erbjuda, jag Àr sugen antingen tooligt som attans typ klassisk stÄlsfisk eller nÄt g/s liknande ingen mellanmjölk idag :angel:

Hehe. Breitling Àr vÀl generellt inte kÀnda för att vara mellanmjölk :)

Äger tvĂ„ brattar just nu, varav en g/s och colten. Men de Ă€r förbaskat bra och kompletterar varandra :)
 

Boozer_87

Panerai
Hehe. Breitling Àr vÀl generellt inte kÀnda för att vara mellanmjölk :)

Äger tvĂ„ brattar just nu, varav en g/s och colten. Men de Ă€r förbaskat bra och kompletterar varandra :)
Bra dÄ kör vi g/s:en som vi sa förra veckan, nu Àr det övertid och du sa att du skulle lösa det. Skicka pm vad du vill ha sÄ sÀger jag vad du fÄr sÄ Àr affÀren klar ;)
 

DrDre

Patek
Vad tycker vi om denna? Funnen i nÀrliggande butik för strax över 20k.
0ttystyqk7t21.jpg

Personligen gillar jag den, men jag har fÄtt intrycket att den inte Àr sÄ sÀrskilt populÀr. För ca 20tkr tycker jag att man fÄr mkt för pengarna. Bra allroundklocka med ett bra urverk, vettig storlek, fin finish och ett erkÀnt mÀrke. Inte sÄ illa.

Jag skulle sÀja att om du gillar utseendet skarpt och har tÀnkt behÄlla den lÀnge, sÄ köp den, men om du Àr lite osÀker och ev kommer att flippa den, avstÄ. Det Àr inte den mest lÀttsÄlda breitlingen.
 
Topp