• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Pentann

Cartier
2-Faktor
20200922_090621.jpg

Kapten klockan
 

SeikoZ

Patek
2-Faktor
Har du haft nÄgra hugg pÄ den?
Endast bytesförslag, förstÄr ej varför. Tycker mitt pris Àr bra, dÄ klockan Àr nyservad. Men det Àr vÀldigt segt pÄ K&S, klockor som vanligtvis skulle gÄ ganska omgÄende Àr kvar och bumpas jÀmt. Ska lÀgga upp klockan pÄ blocket imorgon, sÄ fÄr vi se.

Annars kan jag alltid byta tavla till en orange för 4520kr inklusive tÀthetsservice plus visare. ;)
0B5E8DF4-1645-4DB2-A42E-8C118F97585B.png
 

Maxer

Audemars
2-Faktor
Endast bytesförslag, förstÄr ej varför. Tycker mitt pris Àr bra, dÄ klockan Àr nyservad. Men det Àr vÀldigt segt pÄ K&S, klockor som vanligtvis skulle gÄ ganska omgÄende Àr kvar och bumpas jÀmt. Ska lÀgga upp klockan pÄ blocket imorgon, sÄ fÄr vi se.

Annars kan jag alltid byta tavla till en orange för 4520kr inklusive tÀthetsservice plus visare. ;)
0B5E8DF4-1645-4DB2-A42E-8C118F97585B.png
HÄller med, bör va ett bra pris!

Men det Àr ju en Breitling du sÀljer, dom flyger inte ivÀg pÄ KS :)
 

Airbus

Rolex
Friends Of KS
Jag skickade en rad till Kern som ungefÀr gick ut pÄ "snÀlla messa inte upp" Navitimern i vÀldigt artiga ordalag. Svaret kom pÄ 5 sek;

"Stand still is death."

OK - inte ens den var helig dÄ.
 

DrDre

Patek
Jag skickade en rad till Kern som ungefÀr gick ut pÄ "snÀlla messa inte upp" Navitimern i vÀldigt artiga ordalag. Svaret kom pÄ 5 sek;

"Stand still is death."

OK - inte ens den var helig dÄ.

Navitimern har alltid varit en av mina favoriter. Den har dock alltid varit en vÀldigt vildvuxen line med en jÀkla massa olika storlekar och urverk/funktioner som har kommit och gÄtt Àven om man alltid har behÄllit det karaktÀristiska utseendet. Om han fortsÀtter att hÄlla sin inom dessa designmÀssiga ramar sÄ tycker jag att det Àr OK. Det vore ju tex roligt med en handjagad Navitimer (förr, 80- eller 90-talet, fanns det ju en variant med Lemanias1861).
 

Rulle

Audemars
Navitimern har alltid varit en av mina favoriter. Den har dock alltid varit en vÀldigt vildvuxen line med en jÀkla massa olika storlekar och urverk/funktioner som har kommit och gÄtt Àven om man alltid har behÄllit det karaktÀristiska utseendet. Om han fortsÀtter att hÄlla sin inom dessa designmÀssiga ramar sÄ tycker jag att det Àr OK. Det vore ju tex roligt med en handjagad Navitimer (förr, 80- eller 90-talet, fanns det ju en variant med Lemanias1861).
pling @klockodile har en fin svart handjagad som jag ska fÄ köpa i framtiden!
 

klockodile

Dundee
2-Faktor
Navitimern har alltid varit en av mina favoriter. Den har dock alltid varit en vÀldigt vildvuxen line med en jÀkla massa olika storlekar och urverk/funktioner som har kommit och gÄtt Àven om man alltid har behÄllit det karaktÀristiska utseendet. Om han fortsÀtter att hÄlla sin inom dessa designmÀssiga ramar sÄ tycker jag att det Àr OK. Det vore ju tex roligt med en handjagad Navitimer (förr, 80- eller 90-talet, fanns det ju en variant med Lemanias1861).
pling @klockodile har en fin svart handjagad som jag ska fÄ köpa i framtiden!
Menar du denna?;)
20200131_081234.jpg
 
Topp