• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Maxer

Audemars
2-Faktor
20201001_180316.jpg
Jag slutar aldrig att imponeras av Breitlings AR :)
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor

Simon.x

Rolex
Trodde du drev med mig angÄende mitt problem nÀr jag köpte klockan :p
Efter ditt sms sÄ inser jag att du var lika clueless som jag sÄ jag postar bilderna jag skickade till dig hÀr ocksÄ sÄ kanske vi besparar nÄgon annan sate en tur till sin urmakare Ä en dumstrut av densamme :D
IMG-20201001-WA0010.jpeg

IMG-20201001-WA0012.jpeg


AnvÀnde du pop nitar som du filade till ? :p

HÀr har du unisex band med bastanta lÄs passar till alla storlekar :D



//Simon
 
Senast Àndrad:

Maxer

Audemars
2-Faktor
Breitling smyger ut nya tillfixade modeller pÄ löpande band numera, efter en trög start. LÄter man NFC topsa denna sÄ skulle man fÄ 100% breitling dna. :)
139_3_a32397101b1a1.png

140_3_A32397101B1X1.png
Dom smyger verkligen. Inte sett att de har gÄtt ut med nÄgon info.

Men den dÀr Àr bra, faktiskt riktigt jÀkla bra. Jag Àr inte sÄ förtjust i pro 3-lÀnken, men mumma pÄ gummi.
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Dom smyger verkligen. Inte sett att de har gÄtt ut med nÄgon info.

Men den dÀr Àr bra, faktiskt riktigt jÀkla bra. Jag Àr inte sÄ förtjust i pro 3-lÀnken, men mumma pÄ gummi.
SKumt. De stÄr som New pÄ hemsidan. Kollade Kerns insta, hittar inget. SÄ inget de verkar pusha vilket Àr synd, dÄ denna ser ut som kanske det bÀsta slÀppet han gjort i mina ögon.
 

Maxer

Audemars
2-Faktor
SKumt. De stÄr som New pÄ hemsidan. Kollade Kerns insta, hittar inget. SÄ inget de verkar pusha vilket Àr synd, dÄ denna ser ut som kanske det bÀsta slÀppet han gjort i mina ögon.
Sjukt skumt. Det Àr ju som sagt nÄgot av det bÀsta pÄ lÀnge.

NÀr slÀpptes den? Jag Àr i chock :)

Han har ju promotat Endurance Pro stenhÄrt istÀllet
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Sjukt skumt. Det Àr ju som sagt nÄgot av det bÀsta pÄ lÀnge.

NÀr slÀpptes den? Jag Àr i chock :)

Han har ju promotat Endurance Pro stenhÄrt istÀllet
Ingen aning. SÄg idag. Dock tycker jag att list Àr alldeles för dyrt. 46k för en klocka med halvtrist ETA-GMT och gammalmodigt lÀnklÄs Àr för mycket i dagens lÀge. I samma prissegment fÄr man t ex Tudor BB Chrono med modifierat B01-verk (51k).

Typ 30-35 med lÀnk och den dÀr skulle lÀmna hyllorna rÀtt raskt tror jag.
 

Maxer

Audemars
2-Faktor
Ingen aning. SÄg idag. Dock tycker jag att list Àr alldeles för dyrt. 46k för en klocka med halvtrist ETA-GMT och gammalmodigt lÀnklÄs Àr för mycket i dagens lÀge. I samma prissegment fÄr man t ex Tudor BB Chrono med modifierat B01-verk (51k).

Typ 30-35 med lÀnk och den dÀr skulle lÀmna hyllorna rÀtt raskt tror jag.
46k Àr bara löjligt. För dom pengarna finns det massor med annat bra.

Yes, För 35k sÄ skulle jag seriöst övervÀga ett köp. Vad listade den förra Avenger GMT nÀr den kom? Den modellen du hade för ett tag sedan

Den har funnits en liten stund. Jag hittar inte min post nÀr jag upptÀckte den. Minns att jag skrev nÄgot.
Alright! Missade det, du Àr som vanligt i framkant!
 
Topp