• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Toni

Omega
2-Faktor
image.jpg

Tillbaka, med Bratte nr 17 i ordningen. Aldrig haft en Seawolf innan förutom en code yellow blacksteel och har bara haft en enda ren titanklocka tidigare, en Aerospace, sÄ detta Àr liiiiiiiite banbrytande. Passar vÀl in med mina LW Oktopus och Big bang.
Otrolig blÄ tavla :)
 

ScubaKing

Audemars
Kan denna vara fake? Kollar pÄ vingarna som ser mörka och odetaljerade ut, vingarna ligger för nÀra texten under, fÀrgen pÄ urtavlan som ser för ljus ut, modern baksida pÄ betydligt Àldre modell, bandet ser fel ut samt passformen kring hornen o.s.v


380883551_5484bcde-3a34-478d-a964-00bc31631e5a.jpg
 

Hangarhunden

Cartier
Kan denna vara fake? Kollar pÄ vingarna som ser mörka och odetaljerade ut, vingarna ligger för nÀra texten under, fÀrgen pÄ urtavlan som ser för ljus ut, modern baksida pÄ betydligt Àldre modell, bandet ser fel ut samt passformen kring hornen o.s.v


380883551_5484bcde-3a34-478d-a964-00bc31631e5a.jpg
Förutom bandet sÄ tycker jag den ser ut som alla andra A17345 pÄ C24?
Bilder tagna med dÄlig kamera kan se ut hur som helst.
 

jcwatches

Panerai
Professional Dealer
2-Faktor
IMG_0458.jpg


IMG_0827.jpg

SÄlde min fina Wings hÀr pÄ forumet för drygt tvÄ Är sedan. Idag fattar jag inte hur jag tÀnkte. Saknaden Àr stor.
Även jag saknar min fina wings :) perfekt storlek och sĂ„ snygg.. chefen som köpte den av mig vill inte sĂ€lja tillbaka den heller fast jag tjatat lite :eek: :)
 
  • Like
Reactions: Jax

Tisdag

Cartier
2-Faktor
LĂ„ter verkligen inte ok.
TyvÀrr Àr ju det en quartzmodul, dvs inget som "lagas" och jag har hört att de kan vara dyra att byta (?).

Kolla med Stefan pÄ Timepromotion.
Tack för tipset! Har nu lÀmnat in den och fÄtt ett mycket rimligt kostnadsförslag! Det gick utmÀrkt att laga urverket genom att byta ut en sliten del, piezo hette det nog. Enda trÄkiga Àr att det tar 8 veckor! Men nu blir den helt bra och fin igen!
 

klockodile

Dundee
2-Faktor
Tack för tipset! Har nu lÀmnat in den och fÄtt ett mycket rimligt kostnadsförslag! Det gick utmÀrkt att laga urverket genom att byta ut en sliten del, piezo hette det nog. Enda trÄkiga Àr att det tar 8 veckor! Men nu blir den helt bra och fin igen!
Vad bra. DĂ„ slapp du byta hela verket!
Kul att det var nÄgon som verkligen kunde felsöka och inte ville sÀlja ett dyrt byte!
 
Senast Àndrad:
Topp