• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nissestr

Brons
Finns gummibanden i olika storlekar? Av den simplare sorten med törnlås. Det jag har blir för stort på min aerospace evo
breitling-blue-rubber-strap-with-a-stainless-steel-tang-buckle-2018mm-148sa18s1.jpg
Japp. Standard är för 190-220mm, small är 145mm-190mm

För 22mm blått band, ref 158S

Beastie

Mr Cowbell
Ööö. Såg precis i detta nu en aerospace i en butik. Ska man spontan köpa? Är den inte på väg ut?
kommer det att komma en uppdaterad modell eller skall man klippa denna rakt av??

Ööö. Såg precis i detta nu en aerospace i en butik. Ska man spontan köpa? Är den inte på väg ut?
kommer det att komma en uppdaterad modell eller skall man klippa denna rakt av??
Kern har nämnt att en ny ska komma tidigt 2021 för typ ett halvår sen men sedan inte pratat om det mer, så de har ju jobbat på det men ingen vet hur det blir.

DrDre

Platina

Jag skulle väntat tills den nya kommer ut. Då vet du hur båda ser ut och kan välja den du gillar mest. Det lär inte vara så att alla gamla (nuvarande) Aerospace är ute ur systemet i samband med att den nya visas, utan du kommer att ha möjlighet att köpa båda under en tid.

Beastie

Mr Cowbell
Jag skulle väntat tills den nya kommer ut. Då vet du hur båda ser ut och kan välja den du gillar mest. Det lär inte vara så att alla gamla (nuvarande) Aerospace är ute ur systemet i samband med att den nya visas, utan du kommer att ha möjlighet att köpa båda under en tid.

men är man 100 på att det kommer en ny? Jag tycker jag sökt väl på internet utan resultat och i butik visste de ingenting. Det är mer så jag tänker.

Rulle

Guld
men är man 100 på att det kommer en ny? Jag tycker jag sökt väl på internet utan resultat och i butik visste de ingenting. Det är mer så jag tänker.
han har skrivit att det kommer en ny på sitt instagramkonto mer än en gång

kern har hintat rätt myclet om en hel dem olika saker till folk så in å läs kommentarerna lite då å då

DrDre

Platina
20200112_183801.jpg

ska man lägga ut denna på säljes eller ej?

41mm i toppskick på länk, har även ett svart gummi med det fina deployant låset

Det är en trevlig klocka. Imho en av de finaste i den generationens Chronomat. Om man ska sälja den eller ej tycker jag är svårt att säga då det beror så mkt på säljarens specifika situation. Har man ngt liknande? Hur mkt handledstid får den? Behöver man pengarna? Ska man sälja den för att finansiera en annan klocka som man tror kommer att uppskattas mer? Osv. Rent allmänt kan man väl konstatera att om man säljer den och skulle ångra sig, så är det inte så svårt att nosa upp en igen.

Rulle

Guld
Det är en trevlig klocka. Imho en av de finaste i den generationens Chronomat. Om man ska sälja den eller ej tycker jag är svårt att säga då det beror så mkt på säljarens specifika situation. Har man ngt liknande? Hur mkt handledstid får den? Behöver man pengarna? Ska man sälja den för att finansiera en annan klocka som man tror kommer att uppskattas mer? Osv. Rent allmänt kan man väl konstatera att om man säljer den och skulle ångra sig, så är det inte så svårt att nosa upp en igen.
sant sant!!
tänkte rensa lite i samlingen
även om denna är löjligt grym så dras jag till dom äldre chrinomaterna mer!

kan också ha varit en liten heads up om nån e sugen så att säga så slipper man göra en jädra annons och fp massa skumma bytes förfrågningar

Boozer_87

Tantal
sant sant!!
tänkte rensa lite i samlingen
även om denna är löjligt grym så dras jag till dom äldre chrinomaterna mer!

kan också ha varit en liten heads up om nån e sugen så att säga så slipper man göra en jädra annons och fp massa skumma bytes förfrågningar
Håller med du, trots att airbornen växt från helt död till dödryckningar så känns den lite "leksakig" för min smak, helvete snacka om att kasta in en brandbomb i tråden 😁

Bilagor

• 20201219_114144.jpg
    20201219_114144.jpg
    1 MB · Visningar: 17
Topp