• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Sidan 6 kan vi ju inte vara pÄ!
Ovan molnen skiner solen.
image.jpeg
Helt klart för lite action i denna trÄd sista veckan. Jobbar alla i dörren dygnet runt eller? :D
image.jpeg
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
En frĂ„ga till er med helguldare. Ska bandstiften vara guld pĂ„ brattar? Är det inte sĂ„ oftast för att inte stĂ„lstift ska slita pĂ„ guldboett?
 
H E L T makalöst, alltsÄ gott folk. Det hÀr fÄr man inte uppleva ofta i livet. Köpte en trevlig chronomat 44 i Miami i somras förra Äret (se bifogat) och sÄ fÄr man detta pÄ sin mail.
Tar jag inte detta sÄ..... AlltsÄ de e ju ett mÄste, eller hur?
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
H E L T makalöst, alltsÄ gott folk. Det hÀr fÄr man inte uppleva ofta i livet. Köpte en trevlig chronomat 44 i Miami i somras förra Äret (se bifogat) och sÄ fÄr man detta pÄ sin mail.
Tar jag inte detta sÄ..... AlltsÄ de e ju ett mÄste, eller hur?
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
GAAAAALET!!

Å den dĂ€r klockan Ă€r sĂ„ feet!!
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
H E L T makalöst, alltsÄ gott folk. Det hÀr fÄr man inte uppleva ofta i livet. Köpte en trevlig chronomat 44 i Miami i somras förra Äret (se bifogat) och sÄ fÄr man detta pÄ sin mail.
Tar jag inte detta sÄ..... AlltsÄ de e ju ett mÄste, eller hur?
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Det Àr vÀl sÄ en trogen kund ska behandlas ;). Florida verkar vara ditt andra hem...
 
image.jpeg

Som jag misstÀnkte, det finns altid ett försÀljningstrick i events. Allt fixat som det skrivs.,,,, aaa jo, pÄ plats. Dvs jag mÄste ta mig dit pÄ egen hand. PÄ sÄ kort varsel blir det omöjligt att delegera av mitt arbete och jag kÀnner mig sÄ omotiverad just nu pga deras sÀtt att framföra sitt budskap. Jag stannar i Svedala.
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
image.jpeg

Som jag misstÀnkte, det finns altid ett försÀljningstrick i events. Allt fixat som det skrivs.,,,, aaa jo, pÄ plats. Dvs jag mÄste ta mig dit pÄ egen hand. PÄ sÄ kort varsel blir det omöjligt att delegera av mitt arbete och jag kÀnner mig sÄ omotiverad just nu pga deras sÀtt att framföra sitt budskap. Jag stannar i Svedala.
NĂ€r var hur?
 

Dixie

Audemars
2-Faktor
blackbird_01928_1.jpg
Kollar maniskt efter en breitling som fÄr ta min oskuld :)
Började med att titta pÄ olika Colt modeller men fick nu syn pÄ denna.
NÄgra erfarenheter / synpunkter pÄ denna modellen ?
Breitling Blackbird A44359

* lÄnad bild*
Det Àr en riktigt cool modell. Va nÀra att klippa en för nÄgra mÄnader sedan. Gillar...
 
Hejsan alla mina Breitling bröder!
Vill bara varna er för en specifik bedragare som dyker upp nÀr ni lÀgger upp annons pÄ blocket ! Han Àr oftast frÄn United kingdom och ska alltid betala genom paypall och sÀger att han ska köpa klockan till sin son osv. Lordy Williams sÀger han att han heter
 

tissoter

Audemars
Hejsan alla mina Breitling bröder!
Vill bara varna er för en specifik bedragare som dyker upp nÀr ni lÀgger upp annons pÄ blocket ! Han Àr oftast frÄn United kingdom och ska alltid betala genom paypall och sÀger att han ska köpa klockan till sin son osv. Lordy Williams sÀger han att han heter
Är detta samma som lord moine som hĂ€rjar pĂ„ Tradera, vill minas att han hade betalning genom PayPal endast och inga referenser...... Hade en rolex ute helgen. Finns mer info i Blocket-trĂ„den.
Konstig med tvÄ lords pÄ samma gÄng hehe
(Lord moine klingar bra, nooot)
 

Huvudverk

Cartier
2-Faktor
Är detta samma som lord moine som hĂ€rjar pĂ„ Tradera, vill minas att han hade betalning genom PayPal endast och inga referenser...... Hade en rolex ute helgen. Finns mer info i Blocket-trĂ„den.
Konstig med tvÄ lords pÄ samma gÄng hehe
(Lord moine klingar bra, nooot)

Lord Moine ska vara arvtagare till Guinness-ölen!
 
Är detta samma som lord moine som hĂ€rjar pĂ„ Tradera, vill minas att han hade betalning genom PayPal endast och inga referenser...... Hade en rolex ute helgen. Finns mer info i Blocket-trĂ„den.
Konstig med tvÄ lords pÄ samma gÄng hehe
(Lord moine klingar bra, nooot)
Det Àr sÀkert samma, han skriver pÄ engelska ..
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
image.jpeg

Som jag misstÀnkte, det finns altid ett försÀljningstrick i events. Allt fixat som det skrivs.,,,, aaa jo, pÄ plats. Dvs jag mÄste ta mig dit pÄ egen hand. PÄ sÄ kort varsel blir det omöjligt att delegera av mitt arbete och jag kÀnner mig sÄ omotiverad just nu pga deras sÀtt att framföra sitt budskap. Jag stannar i Svedala.
Synd....
 

svesam

Rolex
H E L T makalöst, alltsÄ gott folk. Det hÀr fÄr man inte uppleva ofta i livet. Köpte en trevlig chronomat 44 i Miami i somras förra Äret (se bifogat) och sÄ fÄr man detta pÄ sin mail.
Tar jag inte detta sÄ..... AlltsÄ de e ju ett mÄste, eller hur?
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Sjukt cool inbjudan :)

"Will you be Driving or flying..."
SÀger lite om det förvÀntade klientelet :)
 
Topp