• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Ingenjören

Panerai
2-Faktor
Kunde inte lÄta bli:p
IMG_0926.JPG

SkÄl mina vÀnner!
 

Ontrackpiraten

Rolex
2-Faktor
@Hoffa har ett bra pris med lÀnk dessutom! Hoppas denna juvel stannar inom forumet.
Stort TACK @Ontrackpiraten! Nja..tror inte det gör det faktiskt, det enda jag vet Àr att dom gjorde en liten serie pÄ fem olika emblem av lÀnders flygvapen eller vad man nu kallar det för. Denna Àr vÀl Royal Air Force ( British Aerospace Hawk T MK 1 ) . Dessa gjordes under en begrÀnsad limiterad upplaga för allmÀnheten faktiskt. Var av tre har hittat hit till forumet, jag har en, @JensBP har en och sÄ hÄller faktiskt @Hoffa pÄ att sÀlja sin.

Dom andra Àr enligt bilden.
dsc_6769-jpg.330852


Är en mycket trevlig klocka som blir svĂ„r att inte gilla.
dsc_6762-jpg.330853
dsc_6760-jpg.330855
dsc_6757-jpg.330854



HÀr kan du lÀsa lite mer om denna, hade en paketöppning nÀr jag fick hem denna som du kan lÀsa om du vill det.
https://klocksnack.se/threads/paketöppning-limiterad-upplaga-av-punainen-nuoli.55854/
Tack för det. Den mÀter alltsÄ nÀtta 40mm, det passar mig utmÀrkt. Den Àr inte det vackraste jag skÄdar men har charm och stÄr ut i mÀngden.
Undrar om skatteÄterbÀringen kommit Àn?
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Tack för det. Den mÀter alltsÄ nÀtta 40mm, det passar mig utmÀrkt. Den Àr inte det vackraste jag skÄdar men har charm och stÄr ut i mÀngden.
Undrar om skatteÄterbÀringen kommit Àn?

Nemas Problemas, den Àr i en perfekt storlek tycker jag, skulle sÀga att den Àr snyggare IRL, men du kanske har sett den och hÄllit i den iof?! Som sagt sÄ finns det ju en pÄ K&S för tillfÀllet till ett humant pris dÄ det sitter en pilot lÀnk pÄ den. BetrÀffande skatteÄterbÀringen sÄ har jag inte det blekaste faktiskt, men fÄr du den inom en snar framtid och klockan finns kvar sÄ ska du slÄ till pÄ den eller nÄgon pÄ C24.

Mvh // Affe
 

Ontrackpiraten

Rolex
2-Faktor
Nemas Problemas, den Àr i en perfekt storlek tycker jag, skulle sÀga att den Àr snyggare IRL, men du kanske har sett den och hÄllit i den iof?! Som sagt sÄ finns det ju en pÄ K&S för tillfÀllet till ett humant pris dÄ det sitter en pilot lÀnk pÄ den. BetrÀffande skatteÄterbÀringen sÄ har jag inte det blekaste faktiskt, men fÄr du den inom en snar framtid och klockan finns kvar sÄ ska du slÄ till pÄ den eller nÄgon pÄ C24.

Mvh // Affe
Jag har inte klÀmt eller ens sett den irl men den stÄr ut pÄ ett hÀrligt sÀtt som jag gillar skarpt. Jag ska snart till huvudstan och se Guns n Roses och vi fÄr se vad som hÀnder dÄ. Har för mig att @Hoffa och klockan finns dÀr.
 

Hoffa

Panerai
2-Faktor
Jag har inte klÀmt eller ens sett den irl men den stÄr ut pÄ ett hÀrligt sÀtt som jag gillar skarpt. Jag ska snart till huvudstan och se Guns n Roses och vi fÄr se vad som hÀnder dÄ. Har för mig att @Hoffa och klockan finns dÀr.
:):) Jag köpte oxÄ den helt utan att ens klÀmt pÄ modellen.
Enda nackdelen Àr att jag tycker den Àr för liten pÄ mig.
Även jag ska pĂ„ Guns:cigar::cigar:
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
RÄkade ramla in hÀr av misstag och började titta pÄ olika Breitlingmodeller, det finns en hel del fina tavlor mÄste jag sÀga. Jag Àr positivt överaskad. Hittade en som jag verkligen gillade.
IMG_3180.JPG
IMG_3181.JPG
IMG_3186.PNG
Kolla en sida bakÄt sÄ finns lite mer info om den Blackbird-modellen.
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
RÄkade ramla in hÀr av misstag och började titta pÄ olika Breitlingmodeller, det finns en hel del fina tavlor mÄste jag sÀga. Jag Àr positivt överaskad. Hittade en som jag verkligen gillade.
IMG_3180.JPG
IMG_3181.JPG
IMG_3186.PNG

Kolla en sida bakÄt sÄ finns lite mer info om den Blackbird-modellen.
Oppopp, nu mÄste viktig-Petter hoppa in. Det dÀr Àr Crosswind Special, ingen BB. ;)
 
Topp