• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Reverso

Panerai
Har du handlat av dem tidigare?


Kollat sÄ att de skeppar internationellt?

Det Àr vissa amerikanska företag som inte gör det nÀmligen.


Om de Àr pÄlitliga sÄ Àr det bara att slÄ till.
 
R

Raderad medlem 15346

Guest
Har du handlat av dem tidigare?


Kollat sÄ att de skeppar internationellt?

Det Àr vissa amerikanska företag som inte gör det nÀmligen.


Om de Àr pÄlitliga sÄ Àr det bara att slÄ till.

Farsan har handlat av Massdrop, en Seiko bla och det var inga konstigheter, tog typ 11 dagar att fÄ leveransen. TyvÀrr Àr mitt klockspar inte i nÀrheten av 40 lök Ànnu sÄ jag fÄr passa pÄ denna :oops:

Dock kul att se att Àven "riktiga" klockor frÄn finare mÀrken börjar dyka upp dÀr, tredje Bratten jag sett sedan jag blev medlem. Annars Àr det mkt Seiko, Glyzine och andra lite billigare brands som brukar dyka upp hos dem, vilket inte Àr fy skam heller för den delen!
 

Swizz beat

Patek
2-Faktor
IMG_6237.JPG
OK lume pÄ Colt. Vilken Breitling modell har bÀst lume egentligen :)
 

Krokodilen

Omega
2-Faktor
VÀldigt sugen pÄ en Aerospace Avantage, stjÀl dÀrför trÄden och efterfrÄgar en sÄdan bland er Breitling-initierade.. alternativt om nÄgon kan förmedla.
 

Jocke100

Breitling
2-Faktor
Varit sugen pÄ en Breitling Superocean Heritage 42 en lÀngre tid :). NÄgon som har erfarenhet av den nya II versionen med keramisk besel?
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Hej Breitling har vissa modeller med glasbaksida

Sen om den som du la upp i denna trÄden Àr fake kan jag inte svara pÄ (massdrop) Nej jag kommer inte att köpa via denna sida. :rolleyes:

Vad jag vet sÄ har jag pratat med Thomas pÄ Breitling och han sÀger att det Àr centralstyrt vilka modeller som fÄr glasbaksida. (kan variera)

PÄ vissa gÄr det nog att sÀtta dit en sÄdan men Jag vet inte sÀker pÄ detta detta kan nog Thomas pÄ Breitling eller deras verkstad svara pÄ :)

//Simon
Inget fel pÄ den dÀr. Limiterad. AB0141. Ska ha glasbak.
Den vanliga heter AB0140.
 

Ingenjören

Panerai
2-Faktor
Var sĂ„ld pĂ„ SOH II 42 just efter den visades, stog pĂ„ vĂ€ntelista men anvĂ€nde vĂ€ntetiden till att fundera. Kunde inte rĂ€ttfĂ€rdiga merkostnaden för att (visuellt) fĂ„ keramisk ring & annan datumplacering. Slog sĂ„ledes till pĂ„ den tidigare generationen och Ă€r SUPERNÖJD!!!!!!!
IMG_1023.JPG
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Var sĂ„ld pĂ„ SOH II 42 just efter den visades, stog pĂ„ vĂ€ntelista men anvĂ€nde vĂ€ntetiden till att fundera. Kunde inte rĂ€ttfĂ€rdiga merkostnaden för att (visuellt) fĂ„ keramisk ring & annan datumplacering. Slog sĂ„ledes till pĂ„ den tidigare generationen och Ă€r SUPERNÖJD!!!!!!!
IMG_1023.JPG
Nja... prisskillnaden Àr ju försumbar utifrÄn vad man fÄr för uppgraderingar, framförallt vad gÀller urverket.... Men kul att du Àr nöjd sÄklart.
 

Ingenjören

Panerai
2-Faktor
Nja... prisskillnaden Àr ju försumbar utifrÄn vad man fÄr för uppgraderingar, framförallt vad gÀller urverket.... Men kul att du Àr nöjd sÄklart.
Visst Àr det sÄ! Tro mig, jag var "vrÄlhungrig" pÄ det senare verket och k-ringen men sÄ vill man ju ha grejjorna snabbt ocksÄ:angel: och leveransdatum pÄ SOH II var dÄ mycket svÀvande. Sen blev den prisskillnad jag nÀmner ganska stor dÄ valet var. "Ny modell hos AD" = mÄttlig rabatt vs. "gammal goding pÄ grÄhandel" = markant lÀgre pris. Dock föll det sig ocksÄ sÄ att den dÄ "sparade slanten":rolleyes: kunde pÄskynda nÀsta inköp vilket ocksÄ var en för mig avgörande faktor. Men visst fÄr man (nÀstan) alltid vad man betalar för.
 
Topp