• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

JensBP

Brattlife
2-Faktor
DÄ kom Àntligen gummit jag har vÀntat pÄ! Detta Àr frÄn Hadley-Roma och har referensnr; MS3312! Passade inte som handsken tyvrr vid bÀltlÄset, men det hade inte det frÄn Breitling heller ha gjort, sÄ det överlever jag nog!

img_1759-jpg.589093
img_1753-jpg.589085
img_1750-jpg.589083
img_1754-jpg.589086
img_1755-jpg.589087
img_1757-jpg.589089
img_1756-jpg.589088



" SÄ hÀr direkt kÀnns det helt OK, ÄterstÄr och se hur det Àr efter en tids anvÀndande, betalade strax över 200kr och dÄ var det inkl frakt! "




Finns ett kvar för den som Àr intresserad :cool:!
http://www.ebay.com/itm/231320949104
Snyggt och passar men det Àr ju silikon...
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
DÄ kom Àntligen gummit jag har vÀntat pÄ! Detta Àr frÄn Hadley-Roma och har referensnr; MS3312! Passade inte som handsken tyvrr vid bÀltlÄset, men det hade inte det frÄn Breitling heller ha gjort, sÄ det överlever jag nog!

img_1759-jpg.589093
img_1753-jpg.589085
img_1750-jpg.589083
img_1754-jpg.589086
img_1755-jpg.589087
img_1757-jpg.589089
img_1756-jpg.589088



" SÄ hÀr direkt kÀnns det helt OK, ÄterstÄr och se hur det Àr efter en tids anvÀndande, betalade strax över 200kr och dÄ var det inkl frakt! "




Finns ett kvar för den som Àr intresserad :cool:!
http://www.ebay.com/itm/231320949104
Silikon ju, bortkastade pengar. Köp ett Hirsch Pure istÀllet.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Silikon ju, bortkastade pengar. Köp ett Hirsch Pure istÀllet.

Tittade först pÄ Hirsch Pure faktiskt!

Snyggt och passar men det Àr ju silikon...

OK...men jag hÀnger inte med hÀr, Àr det dÄligt att ha silikon, man har ju det i bröst, arslen, KlÀder som underklÀder, sportklÀder och skor; elektronik; Medicinsk utrustning och implantat; Och i hem reparation och hÄrdvara med produkter som silikon tÀtningsmedel etc o_O:eek:?! SÄ varför ska jag köpa nÄgon annat, ni fÄr gÀrna förklara varför det skulle vara dÄligt för nÄgon som Àr novis?!
 
Senast Àndrad:

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Tittade först pÄ Hirsch Pure faktiskt!



OK...men jag hÀnger inte med hÀr, Àr det dÄligt att ha silikon, man har ju det i bröst, arslen, KlÀder som underklÀder, sportklÀder och skor; elektronik; Medicinsk utrustning och implantat; Och i hem reparation och hÄrdvara med produkter som silikon tÀtningsmedel etc o_O:eek:?! SÄ varför ska jag köpa nÄgon annat, ni fÄr gÀrna förklara varför det skulle vara dÄligt för nÄgon som Àr novis?!
I bÄde bröst och klockor kÀnns det bara fejk... ;)
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Tittade först pÄ Hirsch Pure faktiskt!



OK...men jag hÀnger inte med hÀr, Àr det dÄligt att ha silikon, man har ju det i bröst, arslen, KlÀder som underklÀder, sportklÀder och skor; elektronik; Medicinsk utrustning och implantat; Och i hem reparation och hÄrdvara med produkter som silikon tÀtningsmedel etc o_O:eek:?! SÄ varför ska jag köpa nÄgon annat, ni fÄr gÀrna förklara varför det skulle vara dÄligt för nÄgon som Àr novis?!
Testa ett blÄtt (eller svart) diver pro 3, Àr hur snyggt som helst pÄ Superocean. Och Àkta naturgummi sÄklart, samlar inte partiklar och kÀnns inte som en godisbit. ;)
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Snyggt...men hÄllen kÀnns för stora mot den lilla pinnen som skall i hÄllen, Àven mellanrummet för pinnen Àr alldeles för stor, Àr vÀl 2-3ggr större Àn den som Àr till lÄset som följde med i köpet!
Jag monterade ju pÄ ett spÀnne pÄ ett gummi och fotade till dig förut. Ser bra ut. Möjligen Àr din guldpinne lite smalare Àn de nya stÄlpinnarna. Om man stör sig pÄ det kan man ju byta pinnen mot nÄgon guldplÀterad bred pinne frÄn annan tillverkare?
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Snyggt...men hÄllen kÀnns för stora mot den lilla pinnen som skall i hÄllen, Àven mellanrummet för pinnen Àr alldeles för stor, Àr vÀl 2-3ggr större Àn den som Àr till lÄset som följde med i köpet!
Eller varför inte ta ett original-gummispÀnne och plÀtera det? KÀnns inte som alltför mycket fusk tycker jag iaf. ;) Det skulle bli snyggast.
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Va kul! Det mÄste jag spana in. Tackar för det

Fick du tag i en tidning? PÄ besök hos förÀldrarna och sÄg att den lÄg dÀr inplastad och adresserad till mig. Inget som jag har bestÀllt eller skrivit upp mig pÄ. Undrar var de fick tag i adressen hehe...

Hojta om du vill ha den sÄ kan jag skicka :)
 
Senast Àndrad:

Dixie

Audemars
2-Faktor
Fick du tag i en tidning? PÄ besök hos förÀldrarna och sÄg att den lÄg dÀr inplastad och adresserad till mig. Inget som jag har bestÀllt eller skrivit upp mig pÄ. Undrar var de fick tag i adressen hehe...

Hojta om du vill ha den sÄ kan jag skicka :)
Tack det va snÀllt! Har redan fÄtt hjÀlp @Simpatico sÄ det löste sig.
 
Topp