• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Chumba

Rolex
IMG_20170813_115137.jpg
lite blÄtt...
 

URsinne

Audemars
2-Faktor
Jag skulle kört svart eller grÄtt hadley roma cordura.
Är du sĂ€ker pĂ„ att det Ă€r en 81950? Fel visare men mĂ„nga har ju fĂ„tt fel visare efter service iof..
Hittat papperna pÄ den med ref.nr som stÀmmer med klockan. Köpt 1992. "Helrenovering" stÀmplad hos Breitling official service center 2011.
 
C

Coach

Guest
Aerospacen vÀxer verkligen i mina ögon. Som mÄnga andra modeller i Breitling. Helt plötsligt kÀnns de flesta andra mÀrken "trÄkiga". Synd att klockbudgeten inte Àr större för tillfÀllet...:(
Aerospace Àr riktigt trevlig och grymt lÀtt att bÀra. VÀger nÀstan ingenting kÀnns det som.
Men du har ju en grymt fin Avenger GMT pÄ din arm :)
 

SIRdavid

Panerai
Som övriga Breitlingfans blir jag överlycklig att du valde denna otroligt vackra Navitimer, ett exemplar som du Àr en av fÄ att fÄ njuta av!;)
Tack som tusan! SÄld redan nÀr jag sÄg bild pÄ den men trodde Àrligt inte jag skulla gilla den sÄÄÄ mycket nÀr jag testade den 1 gÄngen. Sen helt sÄld som sagt..
 
Topp