• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Dixie

Audemars
2-Faktor
Hur du ens kan ta kontakt med nÄgon utifrÄn en sÄdan annons Àr en gÄta.

Och dÀr kom förklaringen, pengarna brÀnner i fickan. Om du swishar mig sÄ kan jag köpa lÀsk för dem istÀllet, finns mÄnga hÄl att fylla de pengarna med. Resultatet av att Swisha honom lÀr ÀndÄ vara detsamma.
AlltsÄ jag dör av garv i hissen, folk kollar konstigt... :p
 
C

Coach

Guest
Godmorgon alla Breitling fanatiker :)
IMG_3313.JPG
 

svesam

Rolex
Myser med dunderklumpen pÄ armen :)
IMG_7077.JPG

Skiftningarna i tavlan i olika ljus Àr helt fantastiska:)
IMG_7076.JPG


TÀnk att drygt 200g stÄl kan sitta sÄ grymt skönt pÄ armen!! Sitter som en smÀck Àr ingen överdrift!!
IMG_7079.JPG


Den har varit med sedan 2011 och jag tycker allt den Äldras med vÀrdighet.
God fredag pÄ er BreitlingvÀnner.
 

Chumba

Rolex
Kollade med en AD vad en lÀnk till avenger2gmt kostar. Tydligen 5900:-, mycket pengar sÄklart men ÀndÄ mindre Àn vad jag trodde.
 

klockodile

Dundee
2-Faktor
JodÄ, jag Àr helt allvarlig - gillar inte att ha pÄ mig saker som hon inte tycker Àr snyggt. Nu vill jag gÀrna hellre fortsÀtta diskutera klockor och inte varför jag sÀljer saker eller vad min fru tycker ;).

Mvh
Gustav
Du har otur du...men jag kollar alltid med frugan innan jag köper. Speciellt ang priset.
Synd pÄ en sÄ fin Bratte!
 

xmb216bc

Panerai
IMG_1265.JPG
IMG_1262.JPG


Kollar pÄ Land Rover och avnjuter en bÀrs. Köp min Chronomat - prisbumpad idag!!;)
Ska du ha Land Rover, sÄ ska du nog börja kolla pÄ Breitlings Avenger serie, matchar LR perfekt

Edit: Har kvar min avenger, men sÄlde Defendern tidigt i vÄras:arghh: kommer alltid sakna den. Men sÄ lÀnge avengern finns kvar sÄ fÄr jaf se den som en lÀnk emellan

Kanske nĂ„gon som har Land Rover Defender, Discovery, eller FFRR (FullFatRangeRover) ellerv den lilla Vocen. Är det sĂ„ sĂ„ starta gĂ€rna en trĂ„d om detta. Det mĂ„ste ju finnas ett antal av registrerade Ă€gare till Engelska bilar som har klockor:D:)
 
Senast Àndrad:

Cryssarn

Rolex
Stötte precis pĂ„ en herre pĂ„ en Breitling fb sida som pĂ„stĂ„r att A17380 inte Ă€r COSC. Det trots alla bevis pĂ„ motsatsen jag pĂ„ upp. Till sist sĂ„ sĂ„ han bara att jag "vinner och han fĂ„r vara ifred. Är ju ute och cyklar med detta?
 

svesam

Rolex
Stötte precis pĂ„ en herre pĂ„ en Breitling fb sida som pĂ„stĂ„r att A17380 inte Ă€r COSC. Det trots alla bevis pĂ„ motsatsen jag pĂ„ upp. Till sist sĂ„ sĂ„ han bara att jag "vinner och han fĂ„r vara ifred. Är ju ute och cyklar med detta?

17 betyder ju Breitling 17 verk och 3:an stÄr för COSC sÄ visst har du rÀtt :)
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Försökte förklara det om och om igen. Men fick bara höra att det ska stÄ certified pÄ tavlan för att det ska stÀmma. Vissa mÀnniskor alltsÄ
StÄr ju chronometre mitt pÄ urtavlan sÄ jag antar att han knappt Àr lÀskunnig. ;) SÀkert gÄr hans egen kass och behöver service eller sÄ...
 

Cryssarn

Rolex
StÄr ju chronometre mitt pÄ urtavlan sÄ jag antar att han knappt Àr lÀskunnig. ;) SÀkert gÄr hans egen kass och behöver service eller sÄ...
Min gÄr typ +17 till 20 sÄ min behöver nog en service :arghh::dead:
Jag nÀmnde att det stod sÄ. Han menade att det var ett chronometre verk men utan COSC för att det inte stÄ certified pÄ tavlan
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Min gÄr typ +17 till 20 sÄ min behöver nog en service :arghh::dead:
Jag nÀmnde att det stod sÄ. Han menade att det var ett chronometre verk men utan COSC för att det inte stÄ certified pÄ tavlan
DÄ har han missuppfattat allt dÄ kronometerverk > cosc. Samma sak. Sen stÀmmer det dÀr som skrevs ovan. 3an Àr kronometer/cosc. HÀnvisa till breitlingssource, dÀr stÄr Breitlings referensnummersystem tydligt:
http://www.breitlingsource.com/articles_refnos.shtml
 

Cryssarn

Rolex
Topp