• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

PCB

Audemars
IMG_1786.JPG


Sjukt nöjd med min
SĂ„ sjukt coola!
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
SvÄrt att bli accepterad i den hÀr trÄden :oops: "mitt bland alla steelfish och vanliga avengers"

Ta du dina svartingar och Äk hem dÀr ni kom ifrÄn ;)
Jag har ocksĂ„ sĂ„nt vanligt i lĂ„dorna. Dock Ă€r det befriande att se ovanliga modeller det inte finns sĂ„ mĂ„nga utav, som Airwolf Raven, en modell som sĂ„lde dĂ„ligt och försvann fort men Ă€r ĂŒbercool som fĂ„. Skulle nĂ„gon gĂ„ng en Skyracer Raven med blĂ„ tavla dyka upp i trĂ„den, ja dĂ„ trillar mina ögon ut ur globerna pĂ„ riktigt. :hungry:
 
Senast Àndrad:
R

Raderad medlem 15346

Guest
Jag har ocksĂ„ sĂ„nt vanligt i lĂ„dorna. Dock Ă€r det befriande att se ovanliga modeller det inte finns sĂ„ mĂ„nga utav, som Airwolf Raven, en modell som sĂ„lde dĂ„ligt och försvann fort men Ă€r ĂŒbercool som fĂ„. Skulle nĂ„gon gĂ„ng en Skyracer Raven med blĂ„ tavla dyka upp i trĂ„den, ja dĂ„ trillar mina ögon ut ur globerna pĂ„ riktigt. :hungry:
Jag fattar, jag Àr fortfarande pÄ smekmÄnad med stÄlfisken och för mig Àr den allt annat Àn vanlig :happyhappy:

(som svensk blir jag ju givetvis krÀnkt av allting ocksÄ ;))
 
Topp