• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Dixie

Audemars
2-Faktor
IMG_1354.JPG
DÄ Àr man Àgare till en sÄdan:)
Whoop whoop
 Brattefredag helt enkelt
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
avenger Àr bÀst pÄ mjuka straps ,tycker inte lÀnk gör dom rÀttvisa
Ja! HÄller med. Tycker lÀnken Àr lika bra som alla andra brattelÀnkar men tycker den Àr bÀst hitintills pÄ gummi och textil. Vill ha ett viklÄs men vÀntar pÄ ett beggat dÄ 3600 kÀnns lite vÀl mycket.
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Ljusstake a la svenskt tenn?
OsÀker. Men sannolikt dÄ kÀra mor Àr oerhört förtjust i ST och jag fÄtt den frÄn henne. NÄgra andra pjÀser frÄn ST finns dock bekrÀftat hemma. KÀrleksknuten etc. Tycker dom har mycket trevligt men inte allt dÀr inne Àr vÀrt den prislappen.
 

PCB

Audemars
Ja! HÄller med. Tycker lÀnken Àr lika bra som alla andra brattelÀnkar men tycker den Àr bÀst hitintills pÄ gummi och textil. Vill ha ett viklÄs men vÀntar pÄ ett beggat dÄ 3600 kÀnns lite vÀl mycket.
Jo det Àr dyra grejor tyvÀrr, men det dyker upp beggade rÀtt ofta som tur Àr,,,
Gött man har ett:cigar:
image.jpg
 

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
Fan vad roliga ni Àr som brÀnner av flera sidors diskussion mitt i natten. :D

Jag kan meddela att kornighet bara Àr en del i det hela, det Àr med hjÀlp av hastighet och tryck man varierar finishen.

SÄ Àr det, jag pratade bara om slipmaterialet i sig. Man fÄr ta en sak i taget...
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
OsÀker. Men sannolikt dÄ kÀra mor Àr oerhört förtjust i ST och jag fÄtt den frÄn henne. NÄgra andra pjÀser frÄn ST finns dock bekrÀftat hemma. KÀrleksknuten etc. Tycker dom har mycket trevligt men inte allt dÀr inne Àr vÀrt den prislappen.

DÄ ser det ut som att hon har en VÀnskapsknut ocksÄ i samlingen:artist:
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
OsÀker. Men sannolikt dÄ kÀra mor Àr oerhört förtjust i ST och jag fÄtt den frÄn henne. NÄgra andra pjÀser frÄn ST finns dock bekrÀftat hemma. KÀrleksknuten etc. Tycker dom har mycket trevligt men inte allt dÀr inne Àr vÀrt den prislappen.
Jag Àrvde en hel del ST efter min salig mor, bla knutstaken. Charmant men inte vÀrd sitt butikspris
 
R

Raderad medlem 15346

Guest
Köpte min första Breitling igÄr av @CptSlow. En Super Ocean. KÀnns riktigt kul med en schysst beater att vÀxla Seiko Blue Lagoon med! :):breitling:
KÀnslan hittills Àr positiv och jag gillar lÀnken skarpt. Risken finns att detta inte Àr sista bratten i min Àgo :cool:
Trevlig helg allihopa
Breitling.JPG
Redigert fÀjn blÄ dÀ dÀr!! :) grattis!
 
Topp