• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Bas

Patek
Är det det pĂ„ bilden du köpt beg? Det ser ju ut som ett sĂ„nt dĂ€r blankt "gunmetal" blacksteel som jag har till min Blackbird big date. Det passar kanske inte jĂ€ttebra till matta blacksteel-klockor rent matchmĂ€ssigt?
StÀmmer bra, det pÄ bilden som jag köpt!
TÀnkte att jag skulle ha de lÄset nÀr jag Àr ute i industrin och sprÀnger, sÄ jag kan hÄlla det nya hyfsat frÀcht....
 

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
StÀmmer bra, det pÄ bilden som jag köpt!
TÀnkte att jag skulle ha de lÄset nÀr jag Àr ute i industrin och sprÀnger, sÄ jag kan hÄlla det nya hyfsat frÀcht....

Det lÄter ju hÀftigt, men jag tror att du Àr reprÀdd och vill spara pÄ lÄset nÀr du kontorsknappar Excel. :D
 

Ingenjören

Panerai
2-Faktor
Ok boys. KÀnner att jag ganska akut behöver ett camo-strap till Leo.

Dels för att reta gallfeber pÄ @PCB och dels för att det gör sig bra pÄ bÄde hipsterlattecafét och hipsterbaren nÀr man dricker ekologiska svÄröl frÄn lokala prettobryggerier. :)

Snabb hjÀlp behövs hÀr. Vilket skulle passa Leo bÀst av nedan?
6A64CA6C-B50B-4B00-9DE2-F881337519A3.jpeg

771396E0-7502-4500-B935-7F4246633C94.jpeg

7D799E2E-485F-4FB1-86FD-B92921C838EF.jpeg
Coolt! camo Ă€r alltid rĂ€tt! Nr3 matchar nog bĂ€st, nr. 1 sĂ„g ut som nĂ„got ”pixelfel”
 

Bas

Patek
Ok boys. KÀnner att jag ganska akut behöver ett camo-strap till Leo.

Dels för att reta gallfeber pÄ @PCB och dels för att det gör sig bra pÄ bÄde hipsterlattecafét och hipsterbaren nÀr man dricker ekologiska svÄröl frÄn lokala prettobryggerier. :)

Snabb hjÀlp behövs hÀr. Vilket skulle passa Leo bÀst av nedan?
6A64CA6C-B50B-4B00-9DE2-F881337519A3.jpeg

771396E0-7502-4500-B935-7F4246633C94.jpeg

7D799E2E-485F-4FB1-86FD-B92921C838EF.jpeg
Horus strap blir nog bÀst!
Har sjÀlv kollat pÄ dom :)
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Ok boys. KÀnner att jag ganska akut behöver ett camo-strap till Leo.

Dels för att reta gallfeber pÄ @PCB och dels för att det gör sig bra pÄ bÄde hipsterlattecafét och hipsterbaren nÀr man dricker ekologiska svÄröl frÄn lokala prettobryggerier. :)

Snabb hjÀlp behövs hÀr. Vilket skulle passa Leo bÀst av nedan?
6A64CA6C-B50B-4B00-9DE2-F881337519A3.jpeg

771396E0-7502-4500-B935-7F4246633C94.jpeg

7D799E2E-485F-4FB1-86FD-B92921C838EF.jpeg
Jag skulle sÀga Mr. 3 i canvas och inte som nu, i gummi.
Detta Àr dock inte ett alternativ sÄ givet ovan alternativ sÀger jag Nr. 2 och jag ska berÀtta hur jag tÀnker: i detta fall skall Leo sitt pÄ canvas för det kÀnns mer tooligt och mer verkligt att en "militÀrgrej" Àr i canvas. Band Nr. 1 Àr ju sk pixelcamo vilket Àr ballt ytterst sÀllan.
 
R

Raderad medlem 15346

Guest
@BasOmega vad mÀter omkretsen pÄ din handled?

Funderar pÄ om jag kan bÀra upp en Seawolf eller ej :angel: givetvis mer Àn siffror som spelar roll men det kan ju ge en indikation innan jag fÄr möjlighet att prova den...
 

Bas

Patek
@BasOmega vad mÀter omkretsen pÄ din handled?

Funderar pÄ om jag kan bÀra upp en Seawolf eller ej :angel: givetvis mer Àn siffror som spelar roll men det kan ju ge en indikation innan jag fÄr möjlighet att prova den...

Runt 18cm, nÄn millimeter mindre kanske!
Kööör bara :) bÀra upp den kan alla som vill göra, nÀstan vÀrre med en för liten klocka tycker jag :D

Skafffade en 36mm igÄr och frugan skratta nÀstan ihjÀl sig :) men Àh jag gillar den! Viktigast.
 
Topp