• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

R

Raderad medlem 15346

Guest
J
Ställde frågan i Pm men inget svar..

Kul med riktad annons till stockholmsborna..
Men seriöst, att de anstränger sig, ordnar event, sponsrar forumet mm och gnäll som respons?

Jag antar jag fick pm för att jag var på senaste eventet hos Breitling.

Bor i Östergötland så det gäller verkligen inte bara sthlm!
 

Moreno

Cartier
Denna fråga har säkerts ställts sidor innan men bara kort, vad är skillnaden mellan Chronospace Evo NM och Chronospace Evo B60?
Förutom det visuella..
 
Senast ändrad:

PCB

Audemars
Sweet! Har du gamla bilder att dela? Finns ju typ inga videos eller recensioner på den :oops:
Nja några, snygg klocka men bärs märkligt stort tycker jag, bandet/spännet är otroligt obekvämt,
30B53962-131B-4D95-B87A-8A3D947390B0.jpeg
53F6FA72-143E-448B-B042-84737C0330D7.jpeg
18E8AB26-AFF0-4940-A2EE-9116823C4C45.jpeg
 

Richie

Audemars
2-Faktor
J

Men seriöst, att de anstränger sig, ordnar event, sponsrar forumet mm och gnäll som respons?

Jag antar jag fick pm för att jag var på senaste eventet hos Breitling.

Bor i Östergötland så det gäller verkligen inte bara sthlm!
Om du hade läst vad jag skrev så gnällde jag inte på erbjudandet.

Jag fick också erbjudandet, syftade ju på att man inte fick någon information om vilka klockor eller priser det gällde, och eftersom de inte heller har någon webshop blir det liksom svårt att ta del av erbjudandet om man inte bor eller har vägarna förbi Stockholm..
Därför känner jag att annonsen var med fördel riktad till Stockholmarna.

Har dock fått svar nu via pm att skyracern kommer vara nedsatt, men fick inget pris.
Alltid något :)
 
Topp