• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

R

Raderad medlem 15346

Guest
Om du hade lÀst vad jag skrev sÄ gnÀllde jag inte pÄ erbjudandet.

Jag fick ocksÄ erbjudandet, syftade ju pÄ att man inte fick nÄgon information om vilka klockor eller priser det gÀllde, och eftersom de inte heller har nÄgon webshop blir det liksom svÄrt att ta del av erbjudandet om man inte bor eller har vÀgarna förbi Stockholm..
DÀrför kÀnner jag att annonsen var med fördel riktad till Stockholmarna.

Har dock fÄtt svar nu via pm att skyracern kommer vara nedsatt, men fick inget pris.
Alltid nÄgot :)
Jag fattar :)
 
R

Raderad medlem 15346

Guest
Nja nÄgra, snygg klocka men bÀrs mÀrkligt stort tycker jag, bandet/spÀnnet Àr otroligt obekvÀmt,
30B53962-131B-4D95-B87A-8A3D947390B0.jpeg
53F6FA72-143E-448B-B042-84737C0330D7.jpeg
18E8AB26-AFF0-4940-A2EE-9116823C4C45.jpeg
NÀr man lÀser och skriver pÄ springande fot blir det inte alltid helt rÀtt. Jag tÀnkte ju pÄ Chronospace Evo night mission :oops::D Àven den jag hÀnvisade till vad gÀller priser runt 31 pÄ c24..
 
R

Raderad medlem 15346

Guest
SvÄrt att tro att Skyracer har mer Àn 20% med tanke pÄ dess popularitet och att modellen Àr rÀtt ny...
 

Simon.x

Rolex
Ni som besökt Ericsson idag fÄr hjÀrna berÀtta vilka klockor ni tyckte var bra prissatta.

Hej jag var och hÀlsade pÄ i dag vid stÀngnings dags och dÄ Àr det mycket att fixa inför stÀngning av butiken för personalen men pratade lite med Richard.

I morgon sÄ har dom mer personal (dÄ Eventet Àr Söndag och MÄndag)
Vilka priser (rabatter) som gÀller pÄ samtliga modeller/mÀrken kan jag inte svara pÄ
Ta reda pÄ vad ni Àr ute efter för modell / mÀrke.
Jag tar en tur dit i morgon dÄ vissa Àr ute och tittar pÄ legenhetsvisningar ;)

//Simon
 

0-500

Cartier
0D5F0F8F-4CA7-4864-B88F-E1D0525BC9C0.jpeg

Åker förbi Erikssons imorrn & hoppas att min nĂ€sta bratte Finns dĂ€r till ett förmĂ„nligt pris.
Denna Seawolf införskaffades förresten just hos Erikssons Ur.
Mycket bra bemötande gör att jag sjÀlvklart gör ett Äterbesök.
(Bild tagen nÄn Vecka sedan)
Ha det alla Bratte löveeers.....
 

Bas

Patek
0D5F0F8F-4CA7-4864-B88F-E1D0525BC9C0.jpeg

Åker förbi Erikssons imorrn & hoppas att min nĂ€sta bratte Finns dĂ€r till ett förmĂ„nligt pris.
Denna Seawolf införskaffades förresten just hos Erikssons Ur.
Mycket bra bemötande gör att jag sjÀlvklart gör ett Äterbesök.
(Bild tagen nÄn Vecka sedan)
Ha det alla Bratte löveeers.....
Nice !
Vad Àr det för bratte du söker denna gÄngen dÄ? :)
 

Chumba

Rolex
Grymt :) kör du lÀnk eller gummi?
Körde den pÄ gummi fram till nÄgon vecka sen dÄ jag fick lÀnken levererad. Superskön pÄ gummit med viklÄs och tycker klockan fÄr mer "liv",eller hur jag ska förklara det, kontra lÀnken. LÀnken Àr dock Àven den nÄgot av det bÀttre som jag har haft. SÄ vad man Àn vÀljer sÄ blir det jackpott.:) Om jag skulle vÀlja mellan de tvÄ skulle jag köra pÄ gummit.
 

Bas

Patek
Körde den pÄ gummi fram till nÄgon vecka sen dÄ jag fick lÀnken levererad. Superskön pÄ gummit med viklÄs och tycker klockan fÄr mer "liv",eller hur jag ska förklara det, kontra lÀnken. LÀnken Àr dock Àven den nÄgot av det bÀttre som jag har haft. SÄ vad man Àn vÀljer sÄ blir det jackpott.:) Om jag skulle vÀlja mellan de tvÄ skulle jag köra pÄ gummit.

Tack för inputen :)
Jag kommer antagligen köra pÄ gummi och viklÄs, Àr inne i en gummi period nu! Men gött att veta att lÀnken Àr bra!
 

Moreno

Cartier
Funderar pÄ en Breitling, har B50 och B55 fortfarande massa problem? Googlade men hittade inte mycket om problemen Àr lösta.
 

Airbus

Rolex
Friends Of KS
Funderar pÄ en Breitling, har B50 och B55 fortfarande massa problem? Googlade men hittade inte mycket om problemen Àr lösta.
Har en B50. Har ocksÄ hört om tidigare problem och gjorde dÀrför grundlig research. Barnsjukdomarna berodde pÄ nÄgon form av glapp i laddningen men ÄtgÀrdat nu. Har inte haft nÄgrs problem alls med min och anvÀnder min rÀtt hÄrt. Displayerna Àr suverÀna och klockan Àr extremt vÀlgjord. Blir dock för stor pÄ lÀnk sÄ föredrar gummit. Jag föredrar B50 framför B55 och B50n Àr en av mina favoriter. Erikson har iaf en B55 hemma vet jag....
 
R

Raderad medlem 15346

Guest
Richard bekrÀftade 20% pÄ Skyracer.
JÀÀÀvligt mkt klocka för de pengarna :hungry: men tanken pÄ en ev gul tavla pÄ vÄrens Baselworld fÄr mig att tveka :nailbiting:
 

Moreno

Cartier
Breitlings hemsida? Jag kollade pÄ mywatch.. sÄ i princip sÀnker urhandeln till vad dom andra butikerna sÀljer för?
 
R

Raderad medlem 15346

Guest
Breitlings hemsida? Jag kollade pÄ mywatch.. sÄ i princip sÀnker urhandeln till vad dom andra butikerna sÀljer för?
Japp i bÀsta fall kommer man vÀl i nÀrheten av vad grÄhandlarna sÀljer för. Med tanke pÄ att de kan krÀnga vissa för 40% rabatt har de ju bra mkt mer marginal Àn 20% :rolleyes:
 
  • Like
Reactions: Bas

Moreno

Cartier
Japp i bÀsta fall kommer man vÀl i nÀrheten av vad grÄhandlarna sÀljer för. Med tanke pÄ att de kan krÀnga vissa för 40% rabatt har de ju bra mkt mer marginal Àn 20% :rolleyes:
DÄ var det typ mer eller mindre spam endÄ ;)
Stör mig ocksÄ pÄ att det endast gÀller sthlm folk, som om ks bara Àr för sthlm
 
Topp