• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Dixie

Audemars
2-Faktor
Svart eller vit...
68681E96-7AF6-47EF-A4AE-C0E7AA51FEE7.jpeg
E0A548AA-EE42-403E-BD89-A4DA66FD95A1.jpeg
9DF37661-53E6-4C2A-BDD6-5FD517FFC6F6.jpeg
Svart
 

Gummo

Joker
2-Faktor
@PCB UrsÀkta dÀcksparkarfrÄgor rörande din utannonsserade klockas storlek ;)
Diameter pĂ„ klockan? Är det samma diameter/case som @Denkes ?
 
Senast Àndrad:

Facegravy

Panerai
2-Faktor
Provade Colt 36 för nÄgra dagar sen. TyvÀrr blev det inte nÄgra bilder, men kan sÀga att den satt som ett smÀck pÄ mig. Tyckte tavlan var riktigt snygg med alla detaljer och att storleken kÀndes bekvÀm, skönt med en klocka som inte bygger sÄ galet pÄ höjden.
 

Boozer_87

Panerai
Hej! DÄ alla Brattefans kanske inte har sÀlj i sina tankar, sÄledes kanske dem inte sitter pÄ köpesannonser och kikar runt. Men ÀndÄ vid lite "pÄminnelse" kÀnner sug för sÀlj sÄ vill jag bara uppmÀrksamma att jag Àr pÄ jakt efter en crosswind special ref: A44355. Har du nÄn eller kÀnner nÄn sÄ kan ni ju pma mig? Jag ber sÄ mycket om ursÀkt om detta inlÀgg inte Àr korrekt ( grÄzon ) admin fÄr radera om det kÀnns olÀmpligt, men letar man Breitling kÀnns det hÀr som rÀtt trÄd :)

OBS lÄnad bild för uppmÀrksamhet.
Tack pÄ förhand
Mvh Bobban
Screenshot_20180124-132128.png
 
Topp