• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
SĂ„ klart vi inte ska :angel:
C362BDF6-974C-4A1B-A2A1-D9294DEB6A30.jpeg

Sammanfattande bild.
 
Senast Àndrad:

Richie

Audemars
2-Faktor
Det finns ju en svart Evo, svÄrt att dÄ gissa att du menade tavlan. :)
Jag vet, skrev det i inlÀgget som du citerade, vilket du kanske hade sett om du inte gÄtt berserk pÄ tangentbordet och kalla mig för saker ;)
Tyckte det kÀndes rimligt att skriva svart eftersom den finns med blÄ samt grÄ tavla ocksÄ, tÀnkte inte pÄ att det fanns den helsvarta ocksÄ förrÀn efterÄt, var kanske lite dumt formulerat av mig :)
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Kern kommer slakta allt roligt.
Kvarts, bye bye.
Vingar, bye bye
Avenger, bye bye
SÄ lustigt. All kvarts alltsÄ?

Man fÄr ju ÀndÄ ge Breitling en eloge för att de vÄgar ge sig pÄ en sÄ hÀr stor omstrukturering av modellutbudet. Att det sedan blir koko-bahia av alltihop efter att man anstÀllt nÄgon form av attack-konsult kan man kanske se som "lÀtt hÀnt"?
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
SÄ lustigt. All kvarts alltsÄ?

Man fÄr ju ÀndÄ ge Breitling en eloge för att de vÄgar ge sig pÄ en sÄ hÀr stor omstrukturering av modellutbudet. Att det sedan blir koko-bahia av alltihop efter att man anstÀllt nÄgon form av attack-konsult kan man kanske se som "lÀtt hÀnt"?
Emergency fÄr vara kvar, troligtvis Àven Aerospace. Av mig fÄr de inga eloger.
 

DrDre

Patek
SÄ lustigt. All kvarts alltsÄ?

Man fÄr ju ÀndÄ ge Breitling en eloge för att de vÄgar ge sig pÄ en sÄ hÀr stor omstrukturering av modellutbudet. Att det sedan blir koko-bahia av alltihop efter att man anstÀllt nÄgon form av attack-konsult kan man kanske se som "lÀtt hÀnt"?

Det Àr tydligen det nya teamet som tagit fram strategin. De Àr bla Guy Bove som varit kreativ chef pÄ IWC och Chopard tidigare och Tim Sayler som Àr ny marknadschef och som haft samma befattning pÄ AP tidigare. Louis Westphalen frÄn Hodinkee har sÀkert ocksÄ varit inblandad vilket kan vara vÀrdefullt med tanke pÄ att man ska gÄ mot retrohÄllet.
 
Topp