• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Dixie

Audemars
2-Faktor
318E9471-14F9-4CA5-8888-A578E2C1D7B3.png

Ny hemsida, Avenger Àr dödad, sa ju det.
Finns kvar men ligger under chronomat
 
R

Raderad medlem 15346

Guest
Skyracer verkar vara helt borta frÄn hemsidan? Glad att min inte blev sÄld!!
 
R

Raderad medlem 15346

Guest
Undrar vad som kommer hÀnda med Hurricane, en vacker dag ska jag ha en men undrar om man gör en mesig version av den eller dödar den helt...
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
318E9471-14F9-4CA5-8888-A578E2C1D7B3.png

Ny hemsida, Avenger Àr dödad, sa ju det.
NU har de f#n snurrat till det rejÀlt. Chronomat Avenger och Chronomat Colt. Wtf? Stackars Chronomat-varumÀrket, har varit lite av en slampa och överanvÀnds genom Ären. Chronomat, Navitimer Chronomat, Chronoliner Chronomat, Windrider Chronomat, Chronomat-Chronomat och nu samlingsnamn för modeller frÄn gamla Aeromarine, Chronomat, Windrider, Chronoliner, Chronomat, Colt och Avenger-serierna. Det Àr rörigt nu minsann. Bra jobbat med att vara konsekventa.

Jag tycker de borde gÄ Rolex-simpla. Varför inte döpa alla klockor till Lobster? o_O:D
 

DrDre

Patek
Synd att Kern verkar tro att 44 Àr det bÀsta och Àven mest bekvÀma enligt hans twitter. Det bÄdar inte sÄ gott.

LÀste en intervju av Kern för ett par dagar sedan och dÀr sa han att 2018 skulle det frÀmst bli Àndringar i Navitimer-serien och att sedan 2019 skulle man börja jobba med Chronomat. Personligen skulle jag gÀrna se att Chronomaten blir som Navitimern nu, dvs i fler olika storlekar och urverk. En lite mindre, lite mindre "boxig" och med ett 7750 vore trevligt (dÄ Àr man ju tillbaka dÀr man började för 30 Är sedan :) ).
 
Topp