• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

JensBP

Brattlife
2-Faktor
41mm ser inte sÄ stort ut pÄ min kollega.
20180911_151852.jpg
Ser ut som 33mm. Köttig kille! :)
 

CptSlow

Rolex
2-Faktor
Ingen i trÄden som har en klassisk Superocean A17040/A17045/A17340/A17345 att sÀlja? Pro 1-lÀnk ett mÄste men övriga tillbehör ej ett krav. Nu Àr det dags!
 

RickardW

Cartier
2-Faktor
Fick hem en Aerospace frĂ„n 2013 igĂ„r. Sitter som en smĂ€ck pĂ„ handleden. Visste att den skulle vara lĂ€tt men jĂ€vlar vad lĂ€tt den Ă€r! Är riktigt nöjd med klockan Ă€n sĂ„ lĂ€nge :)
Testade alla möjliga funktioner direkt jag fick upp den ur paketet. Efter ett tag började bÄda displayerna blinka och lyckades aldrig fÄ bort det. Google hade ett snabbt svar, dags för batteribyte!
Har ca 17mil till Stockholm dÀr nÀrmsta Breitling AD ligger. MÄste jag dit eller kan Nymans Ur i VÀsterÄs fixa en sÄn grej?
Om inte, finns det nĂ„gon annan i nĂ€rheten av VĂ€sterĂ„s, Eskilstuna, Örebro.
 
Senast Àndrad:

Crane

Panerai
Ny Breitling anhĂ€ngare hĂ€r! Jag har precis fĂ„tt hem en Aerospace pĂ„ lĂ€nk men övervĂ€ger att komplettera med canvas alt gummi pĂ„ deras viklĂ„s. Är det nĂ„gon som vet var man bĂ€st hittar leverantörer för dessa? Har googlat en del men fĂ„r inga bra resultat, letar antagligen pĂ„ fel stĂ€llen.
SlÀnger en poll hÀr dÄ jag tror att det finns bra kunskap :)
Bjuder pÄ bild pÄ nyförvÀrvet.
F40CB960-9F8B-4D59-B976-B31395912E25.jpeg
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Ny Breitling anhĂ€ngare hĂ€r! Jag har precis fĂ„tt hem en Aerospace pĂ„ lĂ€nk men övervĂ€ger att komplettera med canvas alt gummi pĂ„ deras viklĂ„s. Är det nĂ„gon som vet var man bĂ€st hittar leverantörer för dessa? Har googlat en del men fĂ„r inga bra resultat, letar antagligen pĂ„ fel stĂ€llen.
SlÀnger en poll hÀr dÄ jag tror att det finns bra kunskap :)
Bjuder pÄ bild pÄ nyförvÀrvet.
F40CB960-9F8B-4D59-B976-B31395912E25.jpeg
Det enklaste Àr vÀl bara att gÄ till butiken du köpte klockan i. Alternativt söka upp nÀrmsta bÀsta Breitling AD bara.
Vill du fÄ den levererad kan du ju maila/ringa dessa AD och be dem skicka gummit till dig.
 

Crane

Panerai
Det enklaste Àr vÀl bara att gÄ till butiken du köpte klockan i. Alternativt söka upp nÀrmsta bÀsta Breitling AD bara.
Vill du fÄ den levererad kan du ju maila/ringa dessa AD och be dem skicka gummit till dig.
Tack. Ja, det Àr sÀkert enklaste vÀgen att gÄ som du sÀger. FÄr bli en svÀng pÄ stan i helgen.
 

Dixie

Audemars
2-Faktor
Ny Breitling anhĂ€ngare hĂ€r! Jag har precis fĂ„tt hem en Aerospace pĂ„ lĂ€nk men övervĂ€ger att komplettera med canvas alt gummi pĂ„ deras viklĂ„s. Är det nĂ„gon som vet var man bĂ€st hittar leverantörer för dessa? Har googlat en del men fĂ„r inga bra resultat, letar antagligen pĂ„ fel stĂ€llen.
SlÀnger en poll hÀr dÄ jag tror att det finns bra kunskap :)
Bjuder pÄ bild pÄ nyförvÀrvet.
F40CB960-9F8B-4D59-B976-B31395912E25.jpeg
LÀgga ut en köpes pÄ k&s, trÄla sÀljdelen dÄ det sÀljs en del Breitlingtillbehör dÀr och sÄ AD sÄklart. Grym klocka och vÀlkommen in i vÀrmen
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Ny Breitling anhĂ€ngare hĂ€r! Jag har precis fĂ„tt hem en Aerospace pĂ„ lĂ€nk men övervĂ€ger att komplettera med canvas alt gummi pĂ„ deras viklĂ„s. Är det nĂ„gon som vet var man bĂ€st hittar leverantörer för dessa? Har googlat en del men fĂ„r inga bra resultat, letar antagligen pĂ„ fel stĂ€llen.
SlÀnger en poll hÀr dÄ jag tror att det finns bra kunskap :)
Bjuder pÄ bild pÄ nyförvÀrvet.
F40CB960-9F8B-4D59-B976-B31395912E25.jpeg
Se till att bestÀlla titan eller iallafall matt stÄl om man vill spara nÄgon tusing. Inget polerat.
 
Topp