• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

DrDre

Patek
Ny Breitling anhĂ€ngare hĂ€r! Jag har precis fĂ„tt hem en Aerospace pĂ„ lĂ€nk men övervĂ€ger att komplettera med canvas alt gummi pĂ„ deras viklĂ„s. Är det nĂ„gon som vet var man bĂ€st hittar leverantörer för dessa? Har googlat en del men fĂ„r inga bra resultat, letar antagligen pĂ„ fel stĂ€llen.
SlÀnger en poll hÀr dÄ jag tror att det finns bra kunskap :)
Bjuder pÄ bild pÄ nyförvÀrvet.
F40CB960-9F8B-4D59-B976-B31395912E25.jpeg


Ett sÀtt att testköra om du gillar ett band istf lÀnken och vilken fÀeg du gillar kan vara att köpa ngt billigare. Jag kör med cordura/canvas (kommer inte ihÄg) frÄn feskarn. Vill minnas att det kostade 200 kr.

D0B51306-D9D2-4F6D-8641-5C4020B38617.jpeg
532B0A0B-9637-4F32-82A1-F7990018DA84.jpeg
 

klockodile

Dundee
2-Faktor
Ett sÀtt att testköra om du gillar ett band istf lÀnken och vilken fÀeg du gillar kan vara att köpa ngt billigare. Jag kör med cordura/canvas (kommer inte ihÄg) frÄn feskarn. Vill minnas att det kostade 200 kr.

D0B51306-D9D2-4F6D-8641-5C4020B38617.jpeg
532B0A0B-9637-4F32-82A1-F7990018DA84.jpeg
Kör samma bruna pÄ min Seiko SBDS002 Flightmaster. Bra kvalitet. Passade perfekt till tavelfÀrgen. Skumt...
 

Crane

Panerai
Ett sÀtt att testköra om du gillar ett band istf lÀnken och vilken fÀeg du gillar kan vara att köpa ngt billigare. Jag kör med cordura/canvas (kommer inte ihÄg) frÄn feskarn. Vill minnas att det kostade 200 kr.

D0B51306-D9D2-4F6D-8641-5C4020B38617.jpeg
532B0A0B-9637-4F32-82A1-F7990018DA84.jpeg
Yepp, har precis fÄtt hem ett canvas frÄn Feskarn och kan inte pÄstÄ annat Àn att jag gillar det till denna :) tack för tips.
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Det Àr en bra idé. Jag ska se vad AD har att erbjuda och med tur kanske det dyker upp hÀr som sagt. Tack!
9 av 10 lÄs som dyker upp beg verkar vara polerade. Dessutom vill mÄnga ha pÄ tok för mkt jÀmfört med nypris. Ring Klockmaster Globen eller Erikson Urhandel och bestÀll. :)
 

Crane

Panerai
9 av 10 lÄs som dyker upp beg verkar vara polerade. Dessutom vill mÄnga ha pÄ tok för mkt jÀmfört med nypris. Ring Klockmaster Globen eller Erikson Urhandel och bestÀll. :)
Allright. Ska höra med Erikson hur det ser ut dÀr, tack. F.ö verkar claspen hysa riktigt bra byggkvalite, den med ett gummi till :rolleyes:
 

Simon.x

Rolex
Simon yrar som vanligt. TO Àr generalagenter med service-center. De servar Ät dig eller sÀljer delar via AD. OM man fÄr köpanpgpt direkt frÄn TP sÄ Àr det ett sÀllsynt undantag.

JassÄ du Yvonne :p bli inte sÄ upprörd sÄ du taggar sÄ fel pÄ mobilen nu. Men trevlig fredag till dej i alla fall. ;)
DÄ tillhör jag vÀl undantagen i dagens lÀge :D
:breitling:

//Simon
 

Sompa

Cartier
”Mycket” Ă€r vĂ€l att ta i, gullat lite snabbt nĂ„gra gĂ„nger. Vore kul att höra hur bra Navi 8 sĂ€ljer, har inte sett en enda hĂ€r.
Tror inte dom sÀljer sÄ bra. Finns ju en ny pÄ LW för 32000kr och den har ju inte blivit sÄld pÄ ett tag trots det billiga priset.
Jag personligen tycker dom Àr skittrÄkiga, det hÀnder liksom inget.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
MÀrkligt minst sagt. Men det gör ocksÄ att suget vÀxer för mig iaf. Man Àr ju mer villig att testa om kostnaden och den förmodade förlusten vid flipp Àr lÀgre
Absolut! Bara att köpa och sÀlja till @JensBP nÀrmman tröttnar. Den Àr ju bÄde blÄ och har ETA sÄ borde gÄ smidigt. :D
 

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
Jag sÄg den, riktigt bra pris. Jag hinner nog inte sÀlja bort nÄgot innan den ryker tyvÀrr.
TÀnkte I sÄ fall sÀlja min superquartz och gmt.
 
Topp