• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
AAB0BD26-8EE7-43E1-B6B8-FB4290CD3617.jpeg
68C68CA5-8DF6-4A8C-83C9-7922B53F9EF1.jpeg
E79F493D-4114-4DD6-92B3-68AAC642C6E2.jpeg
A2F5D6C9-3F56-4AAC-8773-2A4671A6A79B.jpeg

Ny release! Riktigt nice!
 

Dixie

Audemars
2-Faktor
Haft en Omega speedmaster med röd tavla pÄ lÄn. Rött kÀnns avig men Àr skitbra efter nÄn dag
 

LANGEN

Panerai
Pledge Member
grattis!
gillar den modellen skarpt!
vÀldigt ovanlig att se sÄ hÄll hÄrt i den!
Tack, tanken var en snabb flipp frÄn början men den sitter riktigt bra. Ska försöka bestÀlla nÄtt ljust, brunt sjysst lÀder till den ocksÄ... Som jag förstod det en ganska opopulÀr modell medans den tillverkades och sÄldes?
 

Rulle

Audemars
Tack, tanken var en snabb flipp frÄn början men den sitter riktigt bra. Ska försöka bestÀlla nÄtt ljust, brunt sjysst lÀder till den ocksÄ... Som jag förstod det en ganska opopulÀr modell medans den tillverkades och sÄldes?
exakt sÄ sÄldes det nog inte sÄ mÄnga exemplar av denna sÄ den Àr vÀldigt ovanlig nu vilket kan tinga högre priser ;)
 

LANGEN

Panerai
Pledge Member
exakt sÄ sÄldes det nog inte sÄ mÄnga exemplar av denna sÄ den Àr vÀldigt ovanlig nu vilket kan tinga högre priser ;)
Fattas bara en "kÀndis" som rockar den sÄ kanske det Àr ens livs affÀr ;) SkÀmt osido! Har du koll pÄ urverket? Ett modifierat ETA om jag lÀst rÀtt? Min klocka fortar sig nÀmligen litegrann sÄ behöver fÄ det justerat ... MisstÀnker att den anvÀnts extremt lite/legat sen den tillverkades och dÀrför kommit i lite obalans pÄ nÄtt sÀtt? Min Àr utplockad 2016, och den slutade vÀll tillverkas mÄnga Är innan det om jag förstÄtt allt rÀtt.
 
C

Coach

Guest
Riktigt trevlig tavla pÄ den dÀr. Inte sÄ sÀker pÄ om jag gillar lÀnken dock...

Den pÄ gummi hade varit grymt! :)
Tror det heter Tuxedo Dial med denna tavla.

Ja ett gummi med viklÄs skulle sitta fint :)
Har testat Breitlngs gummin med vanligt spÀnne och dom Àr alldeles för stora.
Dock kÀnns lÀnken bra Àn sÄ lÀnge.
 

Rulle

Audemars
Fattas bara en "kÀndis" som rockar den sÄ kanske det Àr ens livs affÀr ;) SkÀmt osido! Har du koll pÄ urverket? Ett modifierat ETA om jag lÀst rÀtt? Min klocka fortar sig nÀmligen litegrann sÄ behöver fÄ det justerat ... MisstÀnker att den anvÀnts extremt lite/legat sen den tillverkades och dÀrför kommit i lite obalans pÄ nÄtt sÀtt? Min Àr utplockad 2016, och den slutade vÀll tillverkas mÄnga Är innan det om jag förstÄtt allt rÀtt.
gÄ till nÀrmaste kompetent uris sÄ fixar hen det rÀtt lÀtt om du inte kan leva med nÄgra sekunder hÀr Ä dÀr fel
(annars sÄ sÀlj den Ä köp en quartz;))

sen fÄr du köpa ett snyggt lÀder till den!
kolla in twostitchstraps pÄ insta!
jÀtte duktiga pÄ att göra straps och du kan sjÀlv göra Àndribgar i fÀrger, lÀngder och liknande
ungefÀr 45-55 euro per band


om du inte vill ha ett oem sÄ klart
 
Topp