• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Riccie

Cartier
2-Faktor
NÄgon som kÀnt pÄ denna?
Superocean Heritage ll
ref. UB2010121B1S1
dynamic_template.jpeg

NÄgon som vet varför B20 inte har silicon balancespring ingick inte de rÀttigheterna?
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
NÄgon som kÀnt pÄ denna?
Superocean Heritage ll
ref. UB2010121B1S1
dynamic_template.jpeg

NÄgon som vet varför B20 inte har silicon balancespring ingick inte de rÀttigheterna?
Har provat. Tycker den Àr lite för röd i guldet men förutom det Àr den riktigt nice!
Anledningen till att det inte Àr en kiselspiral lÀr vara för att Tudor ska vara lite bÀttre.
 

Dixie

Audemars
2-Faktor
@MKRGG priset Àr bra ocksÄ. SÄ is i groggen, vila pÄ hanen, sitt lugnt i bÄten och allt det dÀr

Edit. Ny Äsikt lÀngre ned
 
Senast Àndrad:

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
@MKRGG priset Àr bra ocksÄ. SÄ is i groggen, vila pÄ hanen, sitt lugnt i bÄten och allt det dÀr
12 Är gammal utan service dock... DÄ blir det alltid svÄrsÄlt, fick ju knappt sÄlt min gula Avenger (dock ej Chrono) för 16 och den var nyservad och fullset med lÀnk. Det Àr en hÄrd marknad för Breitling.
 

Dixie

Audemars
2-Faktor
12 Är gammal utan service dock... DÄ blir det alltid svÄrsÄlt, fick ju knappt sÄlt min gula Avenger (dock ej Chrono) för 16 och den var nyservad och fullset
Ja man fÄr lÀgga pÄ 6k direkt. Men skylands ligger rÀtt högt har jag för mig. JÀmfört med andra liknande... Men 25k inkl service Àr kanske lite vÀl högt. Och med 25k sÄ brukar det vara bÄde lÀnk och gummi
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
12 Är gammal utan service dock... DÄ blir det alltid svÄrsÄlt, fick ju knappt sÄlt min gula Avenger (dock ej Chrono) för 16 och den var nyservad och fullset med lÀnk. Det Àr en hÄrd marknad för Breitling.
Iallafall pÄ KS. Stendött förutom för billiga coltar/so. Man blir lite trött pÄ att jÀmt behöva sÀlja typ 30% under billigaste ww. Dödar lite intresset att testa runt bÀttre modeller.
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Jo marknaden Àr rÀtt kall hÀr tyvÀrr. Men visst Àr priset ocksÄ förhandlingsbart sÄ om nÄn Àr sugen osv osv. Och ja, den Àr tveklöst jÀvligt bra. Om den bara hade varit 42 mm och inte halva Keb hög....

Drog av ytterligare en tuss i annonsen. Sen blir det rackarns mycket billigt.
 
Senast Àndrad:
Topp