• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

frasse

Cartier
image.jpg

Skit att vi inte klickar för den Àr ju rÀtt najs. Men av det svala intresset att döma Àr det inte mÄnga som gillar den. MÀrkligt.
Om det Àr den utan lÀnk. Inte konstigt ingen Àr intresserad.
 

frasse

Cartier
Iallafall pÄ KS. Stendött förutom för billiga coltar/so. Man blir lite trött pÄ att jÀmt behöva sÀlja typ 30% under billigaste ww. Dödar lite intresset att testa runt bÀttre modeller.
Har nog mer med att alla vÀntar pÄ lÄgkonjukturen som borde komma rÀtt snart dÄ hamnar lyxkonsumtion rÀtt lÄngt ner pÄ listan.
 

Simon.x

Rolex
Har nog mer med att alla vÀntar pÄ lÄgkonjukturen som borde komma rÀtt snart dÄ hamnar lyxkonsumtion rÀtt lÄngt ner pÄ listan.
Hej
Om du gÄr tillbaka 2 Är i tiden sÄ var det lite annat,
Nu gÀller det att endast köpa det man kommer att behÄlla typ :D
Det syns en fin trend redan för ett Är sedan ;)

//Simon
 

Simon.x

Rolex
Servad för lika mycket som den sÀljs för kan det verkligen stÀmma ?

Det Àr vad det stÄr i annonsen
Testa att skriva till den som har denna ute. :)

Ny gissar jag att dessa var lite skumma i verket (glapp/vattenskadat) och dÄ bytte man ut hela verket eller nÄgot liknande :rolleyes:

Den finns nÀra dÀr jag hÄller till. Samt om denna har vart hos TP i TÀby sÄ finns det i deras service (info) EV sÄ kan Erikssons urhandel verifiera denna ?

Har sett en Cronomat (ufo) med utc i som man fick köpa loss av Àgaren men hÀmtas hos TP.
Om jag minns sÄ var priset ca 20k med total renoverad samt massa bytta delar.
Den Àgaren hade betalt ca 12 k för denna sedan lÀmnat in :oops:

//Simon
 
C

Coach

Guest
Det Àr vad det stÄr i annonsen
Testa att skriva till den som har denna ute. :)

Ny gissar jag att dessa var lite skumma i verket (glapp/vattenskadat) och dÄ bytte man ut hela verket eller nÄgot liknande :rolleyes:

Den finns nÀra dÀr jag hÄller till. Samt om denna har vart hos TP i TÀby sÄ finns det i deras service (info) EV sÄ kan Erikssons urhandel verifiera denna ?

Har sett en Cronomat (ufo) med utc i som man fick köpa loss av Àgaren men hÀmtas hos TP.
Om jag minns sÄ var priset ca 20k med total renoverad samt massa bytta delar.
Den Àgaren hade betalt ca 12 k för denna sedan lÀmnat in :oops:

//Simon
NÀ den modellen av Aerospace Àr ej intressant för min del.
 
C

Coach

Guest
Vad matt jag blir pÄ kommunikation ibland.

Jag förhandlade om priset pÄ en Aerospace med en sÀljare via chrono24 under dagen igÄr och innan jag gick till sÀngs sÄ var vi överens och han skulle skicka en offert som jag skulle acceptera idag pÄ morgonen.

Idag nÀr jag vaknade upp och skulle göra det sÄ visar det sig att han endast sÀnkt priset utan att skicka en offert sÄ att nÄgon annan hann före och köpa den. Snacka om waste of time med den förhandlingen.
Dock fick ju mitt förhandlade pris glÀdja nÄgon annan lycklig köpare.

NĂ„gon som varit med om liknande ?
 

mastershield

Breitling
Vad matt jag blir pÄ kommunikation ibland.

Jag förhandlade om priset pÄ en Aerospace med en sÀljare via chrono24 under dagen igÄr och innan jag gick till sÀngs sÄ var vi överens och han skulle skicka en offert som jag skulle acceptera idag pÄ morgonen.

Idag nÀr jag vaknade upp och skulle göra det sÄ visar det sig att han endast sÀnkt priset utan att skicka en offert sÄ att nÄgon annan hann före och köpa den. Snacka om waste of time med den förhandlingen.
Dock fick ju mitt förhandlade pris glÀdja nÄgon annan lycklig köpare.

NĂ„gon som varit med om liknande ?
Jag har aldrig handlat pĂ„ den sidan, men borde han inte reagerat pĂ„ att han inte sĂ„lde den till ”rĂ€tt” person? Eller sket han i vilket tro..
 
H

Hysteria

Guest
Vad matt jag blir pÄ kommunikation ibland.

Jag förhandlade om priset pÄ en Aerospace med en sÀljare via chrono24 under dagen igÄr och innan jag gick till sÀngs sÄ var vi överens och han skulle skicka en offert som jag skulle acceptera idag pÄ morgonen.

Idag nÀr jag vaknade upp och skulle göra det sÄ visar det sig att han endast sÀnkt priset utan att skicka en offert sÄ att nÄgon annan hann före och köpa den. Snacka om waste of time med den förhandlingen.
Dock fick ju mitt förhandlade pris glÀdja nÄgon annan lycklig köpare.

NĂ„gon som varit med om liknande ?
Ja, hÀnt mig flera gÄnger. Men det Àr helt enkelt vad man fÄr tÄla om man inte Àr beredd att betala accepterat pris i varje transaktion/affÀr man Àmnar göra.
Sedan givetvis drygt om man redan Àr överens.
 
Topp