• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

E.Z.

Panerai
Börjar fÄ feeling för Breitling Emergency, gÀrna gul eller orange tavla. NÄgon som har en som kan inspirera med bilder?
 

MrGranberg

Panerai
2-Faktor
Bratte söndag
C7A1F655-BDE9-46CA-BE56-8B809E14A429.jpeg
 

Beech

Cartier
Quartz-Bratte runt 10k, vad kan man satsa pĂ„ dĂ„? Äldre Aerospace kommer direkt upp i huvudet men annars dĂ„?
 

Mullidutt

Breitling
Hej alla kunniga:breitling:

Jag gĂ„r i tankarna om att köpa min första ”riktiga klocka” (ni förstĂ„r sĂ€kerligen vad jag menar). Jag har tidsmĂ€ssigt lagt i runda slĂ€ngar en halvtidstjĂ€nst pĂ„ chrono24 senaste veckorna men Ă€r som ni förstĂ„r lĂ„ngt frĂ„n expert. Ni fĂ„r gĂ€rna rĂ€tta mig och komma med input.
En specifik modell av Breitling har fallit undertecknad i smaken, Colt Chronograph (A73380).
Vad ska jag tÀnka pÄ gÀllande denna modell?
Har tĂ€nkt stĂ„llĂ€nk och köpa till ett gummiband att kunna varva med. KrĂ€vs det helikoptercertifikat för att byta armband pĂ„ dessa eller Ă€r det ”hyfsat” enkelt och kanske nĂ„got som man kan göra sjĂ€lv? Vad kostar gummiband hos en Breitling ÅF?
Gillar bÄda nedan, skarpt med vit urtavla och blÄtt gummiband.

Mycket tacksam för input/feedback.
IMG_1817.jpg

IMG_1816.jpg

IMG_1818.jpg

/W
 

Barricello

Audemars
Hej alla kunniga:breitling:

Jag gĂ„r i tankarna om att köpa min första ”riktiga klocka” (ni förstĂ„r sĂ€kerligen vad jag menar). Jag har tidsmĂ€ssigt lagt i runda slĂ€ngar en halvtidstjĂ€nst pĂ„ chrono24 senaste veckorna men Ă€r som ni förstĂ„r lĂ„ngt frĂ„n expert. Ni fĂ„r gĂ€rna rĂ€tta mig och komma med input.
En specifik modell av Breitling har fallit undertecknad i smaken, Colt Chronograph (A73380).
Vad ska jag tÀnka pÄ gÀllande denna modell?
Har tĂ€nkt stĂ„llĂ€nk och köpa till ett gummiband att kunna varva med. KrĂ€vs det helikoptercertifikat för att byta armband pĂ„ dessa eller Ă€r det ”hyfsat” enkelt och kanske nĂ„got som man kan göra sjĂ€lv? Vad kostar gummiband hos en Breitling ÅF?
Gillar bÄda nedan, skarpt med vit urtavla och blÄtt gummiband.

Mycket tacksam för input/feedback.
IMG_1817.jpg

IMG_1816.jpg

IMG_1818.jpg

/W
Tjenare! Och vÀlkommen in i ett stark beroende :cool:
Men jag skulle starkt rekommendera herrn att vÀlja ett Automatverk.. SÄ mycket trevligare och charmigare! :)
 

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
Hej alla kunniga:breitling:

Jag gĂ„r i tankarna om att köpa min första ”riktiga klocka” (ni förstĂ„r sĂ€kerligen vad jag menar). Jag har tidsmĂ€ssigt lagt i runda slĂ€ngar en halvtidstjĂ€nst pĂ„ chrono24 senaste veckorna men Ă€r som ni förstĂ„r lĂ„ngt frĂ„n expert. Ni fĂ„r gĂ€rna rĂ€tta mig och komma med input.
En specifik modell av Breitling har fallit undertecknad i smaken, Colt Chronograph (A73380).
Vad ska jag tÀnka pÄ gÀllande denna modell?
Har tĂ€nkt stĂ„llĂ€nk och köpa till ett gummiband att kunna varva med. KrĂ€vs det helikoptercertifikat för att byta armband pĂ„ dessa eller Ă€r det ”hyfsat” enkelt och kanske nĂ„got som man kan göra sjĂ€lv? Vad kostar gummiband hos en Breitling ÅF?
Gillar bÄda nedan, skarpt med vit urtavla och blÄtt gummiband.

Mycket tacksam för input/feedback.
IMG_1817.jpg

IMG_1816.jpg

IMG_1818.jpg

/W

Jag tycker att det Àr en riktigt trevlig klocka, jag har en sjÀlv. Det du bör tÀnka pÄ Àr vÀl som vanligt skicket, och tillbehören om det kÀnns viktigt. Köper du ett bra verktyg för nÄgon hundring sÄ byter du lÀnk till gummi pÄ egen hand. Jag tror att ett nytt gummi ligger runt tusenlappen med vanligt spÀnne.
 
Topp