• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Ninen79

Audemars
Idag har det vart Bratte Söndag:)
5531936D-CEB6-46D3-83D0-F30B77078BAE.jpeg
Fin klocka!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
FörstÄr inte varför Breitling slutade tillverka sina 41mm bÄde chronomaterna och andra modeller? Dom nya Àr för stora enligt mig. Det snyggaste Breitling gjort enligt mig Àr dom Àldre 90/2000 talet chronomater. Samt perfekt storlek pÄ 39mm..:)
Det Àr de stora modellerna som sÀljer, sÀger de...
 

Rulle

Audemars
Den Ă€r nice! Är lite sugen pĂ„ en sĂ„n.
Hur bÀrs den storleksmÀssigt?
tycker dessa bÀrs större Àn sub-c men dom har rÀtt böjda bandhorn sÄ dom passade mina 16.5cm rÀtt bra!

det trÄkiga Àr att dessa ett bra tag gick att fÄ för u der 30 med lÀnk och nu tar grÄhandlarna över 40 för dessa...

man skulle knipit en innan!
 

Callxx

Cartier
2-Faktor
SÄg att den redan hade uppmÀrksammats hÀr i trÄden. Men wow vad jag blev sugen pÄ en liten sommarklocka nu..
@yonsson Fanns den att testa i Göteborg eller vart provade du den?
Breitling Superocean Heritage II B20.PNG
 

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
tycker dessa bÀrs större Àn sub-c men dom har rÀtt böjda bandhorn sÄ dom passade mina 16.5cm rÀtt bra!

det trÄkiga Àr att dessa ett bra tag gick att fÄ för u der 30 med lÀnk och nu tar grÄhandlarna över 40 för dessa...

man skulle knipit en innan!

Jag har aldrig sett den gÄ för under 30 med lÀnk. Knappt frÄn USA.
 

Dawsss

Omega
tycker dessa bÀrs större Àn sub-c men dom har rÀtt böjda bandhorn sÄ dom passade mina 16.5cm rÀtt bra!

det trÄkiga Àr att dessa ett bra tag gick att fÄ för u der 30 med lÀnk och nu tar grÄhandlarna över 40 för dessa...

man skulle knipit en innan!

Ligger en för 31 pÄ Chrono24 i Sverige. Dock utan lÀnk.
 

Hans B 1955

Rolex
2-Faktor
Jag Àr sugen pÄ att köpa en Breitling Skyracer att anvÀnda som Beater. Jag Àr dÀrför intresserad av bÄde positiva och negativa omdömen. Jag har tex noterat att vÀldigt mÄnga blivit till salu efter ett tag. Tröttnade ni bara eller Àr det nÄt med klockan som inte kÀndes bra? Och ni som behÄllit den, vad tycker ni?
Tacksam för alla Äsikter.
 
Topp