• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
- NÄn som hört vad som hÀnder med inhousequartzverket? Det drogs vÀl tillbaka pÄ grund av kvalitetsproblem?
Det var inte pga kvalitetsproblem! Det var pga att Kern inte tycker Breitling ska syssla med kvartskronografer eftersom det som "definierar Breitling" Àr deras mekaniska kronografer.
 

Weberg

Audemars
En Airwolf med extra allt till salu pÄ bukten... knappt 90 000 kr, bara att slÄ till! :) LÀnk: http://bit.do/eKxCm

s-l1600.jpg
 
C

Coach

Guest
Riktigt snygg klocka,, men finns/fanns den bara med blÄ tavla? betrÀffande armbandet,, hoppas det var tÀnkt som ett skÀmt!??
B60 slÀpptes med tvÄ olika fÀrger pÄ urtavlorna, en i svart och en i blÄtt.

Hade ett par olika armband till andra dinkor som helt enkelt lades ovanpÄ det befintliga gummit för att se hur det skulle se ut.
Hade ingen tanke om vare sig skÀmt eller seriöst dÄ inget blev monterat pÄ klockan.
 

Oster

Omega
Japp! Äntligen kommer jag snart att fĂ„ min första Breitling! Köpte av en medlem hĂ€r i forumet idag och fĂ„r den skickad imorgon. Grymt spĂ€nnande! :happyhappy: Jag litar fullstĂ€ndig pĂ„ personen fast jag inte har trĂ€ffat honom! Helt sjukt egentligen. Men det Ă€r vĂ€l tack vare forumet och möjligheten att fĂ„/ge omdömen som skapar den tryggheten. Bra jobbat allihopa! FortsĂ€tt i samma anda!
Heja klocksnack!
 
Topp