• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Dixie

Audemars
2-Faktor
Är inget annat Ă€n hur nöjd som helst:p
20190307_161820.jpg
20190307_162031.jpg
Fet, grattis kompis
 

Karlsson

Panerai
Det Àr en Avenger II. 43mm med en riktigt trevlig tavel-layout.
Avenger-serien bidrar ju med en trevlig vridring och krona :)

Var tvungen att springa ivÀg innan jag hann ta fler bilder.
LÀnken var skitig som... SÄ den ligger och badar just nu men jag borstade av boetten och drog pÄ ett nato.

HĂ„ll till godo med en halvsuddig krogbild

IMG_20190309_204234.jpg
 

B-ing

Breitling
Det Àr en Avenger II. 43mm med en riktigt trevlig tavel-layout.
Avenger-serien bidrar ju med en trevlig vridring och krona :)

Var tvungen att springa ivÀg innan jag hann ta fler bilder.
LÀnken var skitig som... SÄ den ligger och badar just nu men jag borstade av boetten och drog pÄ ett nato.

HĂ„ll till godo med en halvsuddig krogbild

IMG_20190309_204234.jpg

Jag som lÀgger mycket pengar för att lÀmna in klockorna till urmakare som switchar mellan lÀnk, lÀder, gummi. I tid och otid. Vad anvÀnder ni för verktyg för att fÄ ut sprintarna och byta sjÀlv?
 

B-ing

Breitling
F#n va jag vill ha en sÄn dÀr men med diamant-bezel. TyvÀrr lÀr jag ju tröttna och sitta pÄ Ärhundradets bayliner som kostar mer Àn dubbelt mot en vanlig GMT.
Det skulle vara sjukt fett! Men mycket pengar för den modden pÄ en Avenger.

SjÀlv sneglar jag pÄ Chronoliner b04 i rosé guld. Men den Àr tok för dyr ny. FÄr vÀnta nÄt Är eller tvÄ tills den kommer ut pÄ c24 för en rimlig peng.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag som lÀgger mycket pengar för att lÀmna in klockorna till urmakare som switchar mellan lÀnk, lÀder, gummi. I tid och otid. Vad anvÀnder ni för verktyg för att fÄ ut sprintarna och byta sjÀlv?
Betala för byte? Byt AD!
Vanliga billiga bandverktyg i olika bredder duger fint.
 
Topp