• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

C

Coach

Guest
Dags att dra pÄ sig Airborne och jobba lite.
40A73818-9551-48FD-B9DC-5AF091BDD276.jpeg
 

FilleB

Breitling
NÄgon som vet en ÄterförsÀljare dÀr man fortfarande kan hitta en navitimer 01 46mm med den gamla loggan? I svart eller blÄ.

Är rĂ€dd att handla pĂ„ chrono24 ocksĂ„ att man ska fĂ„ den nya Ă€ndĂ„.
 

Staben

KS Explorer Club
2-Faktor
Vad tycker ni vÀrdet pÄ en cockpit a49350 fullcert servad och i det skick man vill frÄn 06?
GÄr i sÀljartankar..
 
H

Hysteria

Guest
NÄgon som vet en ÄterförsÀljare dÀr man fortfarande kan hitta en navitimer 01 46mm med den gamla loggan? I svart eller blÄ.

Är rĂ€dd att handla pĂ„ chrono24 ocksĂ„ att man ska fĂ„ den nya Ă€ndĂ„.
Tvivlar kraftigt pÄ att du ska köpa en klocka pÄ chrono24 och sedan fÄ en annan hem i paketet. Högst osannolikt. I Stockholm ligger det sÀkert nÄgot inne pÄ bÄde Krons och Bo Berggren.
 

DrKlocka

Audemars
Fick hem en kompis till min gröna idag - nÀmligen en röd!
Lika, men ack sÄ olika. Den röda Àr ref 81950 13047 medan den gröna Àr B13048. Borstad boett och lÀnk och den andra blankpolerad. Mina 2 drömklockor Àr i hamn :)
IMG_20190311_165309.jpg
IMG_20190311_165319.jpg
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Fick hem en kompis till min gröna idag - nÀmligen en röd!
Lika, men ack sÄ olika. Den röda Àr ref 81950 13047 medan den gröna Àr B13048. Borstad boett och lÀnk och den andra blankpolerad. Mina 2 drömklockor Àr i hamn :)
IMG_20190311_165309.jpg
IMG_20190311_165319.jpg
Snygga! Sen har de lite olika boetter ocksÄ. LÀgg de pÄ varandra och kolla frÄn sidan sÄ ser du.
 

Adams

Omega
NÄgon som vet en ÄterförsÀljare dÀr man fortfarande kan hitta en navitimer 01 46mm med den gamla loggan? I svart eller blÄ.

Är rĂ€dd att handla pĂ„ chrono24 ocksĂ„ att man ska fĂ„ den nya Ă€ndĂ„.
SvÄrt, kan sÀga till om jag ser nÄgon i nÄgot fönster.. brukar kika runt hos AD butikerna ibland (typ varje dag)
 

Ontrackpiraten

Rolex
2-Faktor
Varför har ni som haft Avenger 2 gmt flippat dem?
Jag har lÀnge haft ett gott öga för denna modell och nu börjar det nog bli dags att göra slag i saken.
 

Karlsson

Panerai
Varför har ni som haft Avenger 2 gmt flippat dem?
Jag har lÀnge haft ett gott öga för denna modell och nu börjar det nog bli dags att göra slag i saken.

Den Àr grym! Platt och trevlig pÄ handleden.
Jag sÄlde nog mest för möjligheten att prova nytt :) har bara positivt att sÀga om den klockan.

Det finns ju ett par ute nu bÄde pÄ KS och blocket som legat ett tag sÄ du har sÀkert bra köplÀge
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Varför har ni som haft Avenger 2 gmt flippat dem?
Jag har lÀnge haft ett gott öga för denna modell och nu börjar det nog bli dags att göra slag i saken.
Jag hade en svart blacksteel och har en annan anledning till flipp Àn övriga. I mitt fall var det att jag köpte den ny i butik och den var för fin i Blacksteel, var för rÀdd för repor töntigt nog. Fast normalt Àr jag inte det. Jag hade Àven Blackbird Blacksteel samtidigt som redan var gosigt inkörd och dÄ fick all handledstid.
 
Topp