• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Bimmerman

Breitling
breitling.jpg
 
H

Hysteria

Guest
Blir inte detta lite wierd? Om man gör en re-issue och ambitionen att komma sÄ nÀra original som möjligt, sedan droppar man detta? Jag har iof sjukt dÄlig koll pÄ aopa-navis de kanske kom i guld ocksÄ? SvÄrt för strapet i övrigt.
55575680_10212030360709127_7584470984090976256_n.jpg
 
C

Coach

Guest
Fina modeller det dÀr. Har haft den vÀnstra Chronomaten i bÄde 44 och 41 mm med olika tavlor.
Kom dock inte överens med vridringen och fyrkanten i slutÀnden.

Har dÀremot precis köpt tillbaka min gamla Aerospace Evo för att den var bland de trevligaste ock bekvÀmaste dinkor jag nÄgonsin haft.
 

Bimmerman

Breitling
jaaa, nÀr jag köpte min Chronomat 44 hade jag redan bestÀmt mig för att sÀlja evon,
men av nÄn anledning sÄ drar det ut pÄ tiden,, nÄgot av det bÀsta de gjort,,, vad har du för tavla pÄ din?
 

Bimmerman

Breitling
Blir inte detta lite wierd? Om man gör en re-issue och ambitionen att komma sÄ nÀra original som möjligt, sedan droppar man detta? Jag har iof sjukt dÄlig koll pÄ aopa-navis de kanske kom i guld ocksÄ? SvÄrt för strapet i övrigt.
55575680_10212030360709127_7584470984090976256_n.jpg
Ytterligare en kass bild :oops:
Men ratten syns bra :D

mÀrkligt att klockorna blir sÄ suddiga pÄ lördagskvÀllar,?
//Simon
 

Hydroconquest

Breitling
20180722_130630.jpg
Otroligt vackra skönheter man ser hÀr.
Tips pÄ urmakare som utför service pÄ 7750 valjoux i VÀstra Götaland. Behöver ej vara Breitling's auktoriserad.
Bara nÄgon duktig som inte kostar skjortan.

Har denna Breitling Avenger Skyland utan nĂ„gon service historik. Är frĂ„n 2008 sĂ„ jag tror det borde vara dags att serva den tips uppskattas vĂ€ldigt mycket
 

Leif

Cartier
20180722_130630.jpg
Otroligt vackra skönheter man ser hÀr.
Tips pÄ urmakare som utför service pÄ 7750 valjoux i VÀstra Götaland. Behöver ej vara Breitling's auktoriserad.
Bara nÄgon duktig som inte kostar skjortan.

Har denna Breitling Avenger Skyland utan nĂ„gon service historik. Är frĂ„n 2008 sĂ„ jag tror det borde vara dags att serva den tips uppskattas vĂ€ldigt mycket
Jarl Sandin pÄ Kungsgatan i Göteborg servar Breitling. Har du kollar med dom?
 

maximuspro

Panerai
2-Faktor
20180722_130630.jpg
Otroligt vackra skönheter man ser hÀr.
Tips pÄ urmakare som utför service pÄ 7750 valjoux i VÀstra Götaland. Behöver ej vara Breitling's auktoriserad.
Bara nÄgon duktig som inte kostar skjortan.

Har denna Breitling Avenger Skyland utan nĂ„gon service historik. Är frĂ„n 2008 sĂ„ jag tror det borde vara dags att serva den tips uppskattas vĂ€ldigt mycket
kolla med Urmakarna i Högsbo Göteborg, har servat Breitling dÀr med gott resultat.
 

noeLLY

Cartier
20180722_130630.jpg
Otroligt vackra skönheter man ser hÀr.
Tips pÄ urmakare som utför service pÄ 7750 valjoux i VÀstra Götaland. Behöver ej vara Breitling's auktoriserad.
Bara nÄgon duktig som inte kostar skjortan.

Har denna Breitling Avenger Skyland utan nĂ„gon service historik. Är frĂ„n 2008 sĂ„ jag tror det borde vara dags att serva den tips uppskattas vĂ€ldigt mycket
Jag tycker du ska vÀnda dig till breitling auktoriserad, annars fÄr du ju inte packningar etc utbytta. Iofs vill du bara ha verket servat sÄ kanske du kan hitta nÄgon annan men dÄ har du ju inga garantier för tÀthet tex.
 
Topp