• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
SÄ hÀr
F2B311F5-0EC3-4A92-8E0D-3C2BF3AD3CE9.jpeg

Det ser lite annorlunda ut Ă€n old school varianten. Är det urgröpt eller Ă€r det bara rĂ€fflorna som Ă€r borta?
20190320_093641.jpg
 

Simon.x

Rolex
Bah! Kom in i matchen för fan! Har wristshots pÄ den som Àr flera Är gamla. :p
Det Àr SAAB JAS-piloterna som kör den.


jaja

Jo jag har set dom tidigare men inte i en Plex monter :p

Det Àr Saab som Àger dessa Tavlor, Man kan ansöka att fÄ Àga en via Saab enligt Stefan :D (TP)

Spring inte NAKEN nu i Är IGEN pÄ hotellet :eek: :D @yonsson

Du har ju tafsat pÄ alla klockor redan lite METO pÄ dej ;)

Men du har bara en Breitling o_O fixa det NU :breitling:

//Simon
 

Code

AKA Vincent B
Ingen som har en Breitling avenger 2 blackbird gmt? Visa gÀrna bilder :) Hur Àr dom? Försvinner den svarta pvd belÀggningen om man fÄr repor?
7c8e0c772b83c62993a43cd9f5789875.jpg
 

Maxer

Audemars
2-Faktor
Funderar lite pÄ att testa en GMT Avenger 2. Min första Bretling. BÀrs den vÀldigt stort? PÄ pappret ganska biffiga mÄtt för min slangar till handleder
 

Code

AKA Vincent B
Funderar lite pÄ att testa en GMT Avenger 2. Min första Bretling. BÀrs den vÀldigt stort? PÄ pappret ganska biffiga mÄtt för min slangar till handleder
Tror den finns i 2 storlekar. PÄ 43mm och 46mm. 43mm tror jag skulle sitta bra. Eller var det 2 storlekar pÄ avenger blackbird utan gmt?
 

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
Funderar lite pÄ att testa en GMT Avenger 2. Min första Bretling. BÀrs den vÀldigt stort? PÄ pappret ganska biffiga mÄtt för min slangar till handleder

Jag tycker inte att den bÀrs sÄ stort i och med att den Àr sÄ pass tunn. Tjockleken gör mycket pÄ en klocka.
 
Topp