• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Fergi

Rolex
2-Faktor
NÄn hÀr som köpt ett sailcloth strap av royalstraps o testat pÄ sin dykare? Sitter dom bra pÄ lite maffigare dykare? Har en steelfish med blÄ tavla och funderar pÄ om de svarta med grÄ söm kan funka..
 

Fergi

Rolex
2-Faktor
Pro 2 brukar vara svÄr att fÄ tag pÄ. Men jag kollade iofs för viklÄset.
Upplever ocksÄ att pro2 kÀnns svÄrare. Pro3 Àr ju snÀppet snyggare. SÄg att jurawatches har nya till ok priser men siktar i förstahand pÄ att hitta nÄt begagnat. BlÄtt pro3 med tang hade varit kanon :)
 

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
Upplever ocksÄ att pro2 kÀnns svÄrare. Pro3 Àr ju snÀppet snyggare. SÄg att jurawatches har nya till ok priser men siktar i förstahand pÄ att hitta nÄt begagnat. BlÄtt pro3 med tang hade varit kanon :)

Kolla lÀngden pÄ dom bara. Jag vet att mÄnga har klagat pÄ att de nya Àr sÄ lÄnga. Har du möjlighet sÄ rekommenderar jag viklÄset, det kostar satan men det Àr vÀrt det. Sitter kanon pÄ en topptung klocka som Steelfishen.
 

Spincini

Rolex
2-Faktor
I luften med B60'an
20190326_071942.jpg
 

Fergi

Rolex
2-Faktor
BÀsta ad att bestÀlla blÄtt pro diver 3 22-20mm bor pÄ Gotland och hÀr finns tyvÀrr ingen ad.
 

Bimmerman

Breitling
sÄg att Breitling gjort prisjusteringar pÄ chronomaterna, de nya med borstad boett har gÄtt upp ca 3k,
medan modellerna som finns sen tidigare gÄtt ner 6-7 k, egendomlig prispolitik,, hör gÀrna synpunkter pÄ detta?
 
Topp