• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

JensBP

Brattlife
2-Faktor
oj. den dÀr utstrÄlar en manlighet som nÀstan inte finns idag... :)
72B7BEF5-CA53-437F-B645-DEC6F31A333A.jpeg
 

Toby79

Breitling
PÄ med ett viklÄs i svart samt ett svart militÀry band sÄ Àr saken klar (om du kan fÄ fram militÀr banden tror dom utgÄtt) :cigar:
Har ett svart viklÄs i ny skick pm vid intresse (dom Àr inte billiga)

//Simon
LĂ„ter grymt...Är supernöjd med klockan för tillfĂ€llet, men tack för erbjudandet 😁
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Grattis!
Skönt med index som sitter fast ordentligt, eller hur 😁
JÀkligt frÀsig fÀrg!
Index Àr sÄ lÄngt ifrÄn applicerade det gÄr. HÀr ser man verkligen tavlan gÄ upp en bit. I vissa ljus Àven en form av artefakt runt index. Det ser billigt ut med lupp, och Àr lite trist. Men jag bryr mig inte, det Àr ingen lyxklocka med klass utan en frÀn beaterdykare i skrÀllig fÀrg. :)
 

Boozer_87

Panerai

Kör nu och var inte rĂ€dd för storleken! Större Ă€r alltid bĂ€ttre , jag menar vem fan vill ha en liten bil? En liten pip eller ett litet hus? 😉
 

DrDre

Patek
Är denna nĂ„got som klarar tennis?


En vĂ€ldigt amatörmĂ€ssig gissning Ă€r att om du har den pĂ„ ”den andra handen” (som inte hĂ„ller racketen) sĂ„ borde det inte vara nĂ„gra som helst problem. Att köra med den pĂ„ rackethanden Ă€r jag mindre sĂ€ker pĂ„ Ă€r bra i lĂ€ngden. Vibrationer och stötar ett par timmar i veckan ett par dagar i veckan kan kanske (gissning) vara skadligt pĂ„ lĂ„ng sikt?
 

jamesfranco

Audemars
Friends Of KS
Jag letar ny klocka, sÄ vad ska du sÀlja? :)
7FC2D0C1-88BA-4482-88E1-4E4A91879A82.png
En vĂ€ldigt amatörmĂ€ssig gissning Ă€r att om du har den pĂ„ ”den andra handen” (som inte hĂ„ller racketen) sĂ„ borde det inte vara nĂ„gra som helst problem. Att köra med den pĂ„ rackethanden Ă€r jag mindre sĂ€ker pĂ„ Ă€r bra i lĂ€ngden. Vibrationer och stötar ett par timmar i veckan ett par dagar i veckan kan kanske (gissning) vara skadligt pĂ„ lĂ„ng sikt?
Smart, om Àn ovant!

NÀstan sÄ att man skulle kunna ha vilken klocka som helst pÄ den andra armen?

TÀnkte ÀndÄ att den hÀr modellen kÀnns tÄlig. NÄgon annan som har input?

edit: rÄkade fÄ med ett annat inlÀgg i posten, orkar inte redigera bort det i telefon..
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Är denna nĂ„got som klarar tennis?

Jag skulle tro att verket kommer att klara sig. Det som kan hÀnda Àr att visarna kan röra pÄ sig, men dÄ Àr det nog lite hÀftigare rörelser, som frÄn ett mountainbikestyre studsandes över rötter och elÀnde.

Tennis tror jag Àr harmlöst i sammanhanget.
 

jamesfranco

Audemars
Friends Of KS
Jag skulle tro att verket kommer att klara sig. Det som kan hÀnda Àr att visarna kan röra pÄ sig, men dÄ Àr det nog lite hÀftigare rörelser, som frÄn ett mountainbikestyre studsandes över rötter och elÀnde.

Tennis tror jag Àr harmlöst i sammanhanget.
Tack för input, ska försöka fÄ lite info frÄn Breitling. Jag antar ocksÄ att tennis Àr ganska harmlöst men trist att köpa en klocka som inte pallar. Tar gÀrna emot lite tips pÄ liknande klockor i denna prisklass +-10k.
 

SeikoZ

Patek
2-Faktor
Tack för input, ska försöka fÄ lite info frÄn Breitling. Jag antar ocksÄ att tennis Àr ganska harmlöst men trist att köpa en klocka som inte pallar. Tar gÀrna emot lite tips pÄ liknande klockor i denna prisklass +-10k.
Med risk att jag lÄter dryg, men Àr enbart nyfiken. Varför vill man ha en klocka för ca 10-30kkr runt handleden medan man spelar tennis? Köp valfri billig G-shoch och slipp kÀnna dig orolig. :)
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Tack för input, ska försöka fÄ lite info frÄn Breitling. Jag antar ocksÄ att tennis Àr ganska harmlöst men trist att köpa en klocka som inte pallar. Tar gÀrna emot lite tips pÄ liknande klockor i denna prisklass +-10k.
En lÀtt klocka Àr nog viktigt för komforten.
DÀrför gÄr vÀl Sinn UX bort. Annars skulle jag sÀga att det Àr ett alternativ.
Eller Breitling Skyracer.

Men alla uren lÀr ha samma risk med att visarna vill röra pÄ sig. För att klara det fÄr man gÄ digitalt. G-shock Àr optimal men inte sÄ kul kanske om man vill auran av lite lyx.
 
Topp