• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Boozer_87

Panerai
Byte till gummi idag! Den fÄr pÄ tok för lite handledstid...tyvÀr
20201230_124003.jpg
Den Ă€r inte dum alltsĂ„ 😉
 

Rulle

Audemars
NÀ, jag orkar inte annonsera lÀngre. Jag börjar bli för gammal sÄ den fÄr ligga kvar i lÄdan.

BTW sÀljs det pÄ tok för lite roliga Brattar pÄ KS, tÀmligen stendött
dessa ska man ha kvar lÀÀÀÀnge!!!

den slÄr ju tillÄmed airborne skulle jag vilja pÄstÄ!
 

DrDre

Patek
NÀ, jag orkar inte annonsera lÀngre. Jag börjar bli för gammal sÄ den fÄr ligga kvar i lÄdan.

BTW sÀljs det pÄ tok för lite roliga Brattar pÄ KS, tÀmligen stendött

Även om man inte anvĂ€nder den sĂ„ mkt sĂ„ kan det vara kul att behĂ„lla den om man inte akut behöver pengar. Trevlig modell som inte tappar i vĂ€rde och det handlar inte om sĂ„ stora pengar som man binder upp i kapital. BĂ„de köpar- och sĂ€ljarsidan av marknaden Ă€r liten sĂ„ det Ă€r inte superenkelt att hitta ett bra ex om man skulle Ă„ngra sig. Personligen föredrar jag Blackbird pĂ„ lĂ€nk. Gillar det borstade matta stĂ„let.
 

Leiflicious

Cartier
InsÄg att det Àr 3 veckor garanti kvar pÄ min Avenger. Har sett att en del verkar lÀmna in pÄ service nÀr garantin Àr pÄ g att gÄ ut, Àr det nÄt man borde göra sÄ de kan kolla packningar osv? Det kÀnns ju som att det inte borde tÀckas av garanti om allt Àr bra, men jag har sett sÄpass mÄnga resonera pÄ det viset sÄ jag passar pÄ att frÄga.
 

Fergi

Rolex
2-Faktor
Lite sugen att slÀppa min 1v gamla MRG-G2000R-1ADR till förmÄn för en aerospace evo eller night mission eller möjligen en blackbird. NÄn som har en att avyttra eller kanske vill byta?
 
Senast Àndrad:

Karlsson

Panerai
InsÄg att det Àr 3 veckor garanti kvar pÄ min Avenger. Har sett att en del verkar lÀmna in pÄ service nÀr garantin Àr pÄ g att gÄ ut, Àr det nÄt man borde göra sÄ de kan kolla packningar osv? Det kÀnns ju som att det inte borde tÀckas av garanti om allt Àr bra, men jag har sett sÄpass mÄnga resonera pÄ det viset sÄ jag passar pÄ att frÄga.
LĂ€mna in den.
Det sitter sÀkert fint med en ruckning och trycktest :)
 
Topp