• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den officiella BVLGARI-tråden

Grym input, tack!

(Och ja, guld är bättre.)
Guld är alltid gott!
Fortfarande gubbsur över att jag var för snål på den @marconimotet knep på Kaplans😉
Nåja den fick ett gott hem iallafall

1000014707.jpg

Så klickades det precis hem en LCV35s (på länk) och en otålig väntan tar sin början. Återkommer när den kommit hem!
Update: eBay beslutade sig för att stoppa dealen, när klockan nådde deras transitcenter, av någon outgrundlig anledning.

Så det blev till att leta vidare. Hittade en i kalasskick, nyservad, fullset, på läderband (vilket var tanken från början), och från Europa, till samma pris som watch onlyn på länk. Så nu blir det till att vänta hem den istället.

Väntan, hyfsat frustrerande. Men nu ser det ut som att klockan är i Sverige. Snart hemma.

Nytt läder, från samma källa som @Aurum använde (tack för det), är också beställt.

Update: eBay beslutade sig för att stoppa dealen, när klockan nådde deras transitcenter, av någon outgrundlig anledning.

Så det blev till att leta vidare. Hittade en i kalasskick, nyservad, fullset, på läderband (vilket var tanken från början), och från Europa, till samma pris som watch onlyn på länk. Så nu blir det till att vänta hem den istället.

Väntan, hyfsat frustrerande. Men nu ser det ut som att klockan är i Sverige. Snart hemma.

Nytt läder, från samma källa som @Aurum använde (tack för det), är också beställt.
Fin kvalitet men lite för grova för mitt tycke. Original klart tunnare där de är tunna.

Den känns OK men saknar halvlänk så svårt att få perfekt passform.
Och rätt bökigt att tar bort länkbitar. Men för priset OK men inte mer skulle jag säga
Tack, låter ändå ok då och typ vad man kan förvänta sig :) har inte haft chansen att testa original så

Nu hittar jag den inte längre dock på ebay men dyker kanske upp igen

Skulle satsa på skick framför modell. När de plana ytorna är plana lyfter dem.
Ja denna måste fått sig en polering under sin livstid om det är det du åsyftar!
Dock så ser jag att det ser värre ut på bilden jag knäppte lite hastigt i halvtaskigt ljus.

Tror mig vara rätt säker på att det är klockan som @MrAndersson köpte från ebay som jag läst mig till längre bak i tråden och spårat mig till 👍🏼

Oavsett så är jag nöjd med klockan och jag kan tänka mig att de upplevs nivåer bättre opolerade eller i ett väldigt vasst skick så ja, nästa modell som antagligen är en lcv35 så kommer jag vara petigare gällande skick. Hade varit skoj att få tag på en riktigt vass en! 😊

Dock så ser jag att det ser värre ut på bilden jag knäppte lite hastigt i halvtaskigt ljus.

Tror mig vara rätt säker på att det är klockan som @MrAndersson köpte från ebay som jag läst mig till längre bak i tråden och spårat mig till 👍🏼

Oavsett så är jag nöjd med klockan och jag kan tänka mig att de upplevs nivåer bättre opolerade eller i ett väldigt vasst skick så ja, nästa modell som antagligen är en lcv35 så kommer jag vara petigare gällande skick. Hade varit skoj att få tag på en riktigt vass en! 😊
Om du bjuder oförskämt bra kanske min kan vara tillsalu...☺️

Det ser ut att vara min gamla :)
Vet inget om den polerats eller inte men kan säkert vara så. Men din bild var inte den bästa ;) Upplevde den som mer skarp i verkligheten. Dock var det tavlan som jag gillade mest med den, framför allt på sommaren i solljus 🌞

Är en kul klocka och modell, slit den med hälsan :I

Det ser ut att vara min gamla :)
Vet inget om den polerats eller inte men kan säkert vara så. Men din bild var inte den bästa ;) Upplevde den som mer skarp i verkligheten. Dock var det tavlan som jag gillade mest med den, framför allt på sommaren i solljus 🌞

Är en kul klocka och modell, slit den med hälsan :I
God förmiddag!
Ja den är verkligen trevlig och egen 😁
IMG_7866.jpeg

Tillbaka
Topp