• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cartiertråden

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Hemma tidigt idag så bjuder på en Dumont o'clock!
Dumont.jpg
Fin! Ny?
 

Kramer

Omega
Tror aldrig jag blivit så störd av en bandglipa förut. Det där får du ta tag i, pleease!?

Edit
Sorry för neggigt inlägg men det kom rakt från hjärtat.. den förtjänar bättre.

Nej vad fan inga probelm. Det stör mig också. Har bara haft tid/ork med att få tummen ur. Vet inte riktigt vad jag vill slänga på. Något Molequin skulle jag villja ha men tror inte dom gör band i denna storlek. Sitter ett 16 på men tror väl att det är 17 som gäller. @Aurum du har väl koll och kanske något tips. Skulle vilja ha något..typ calf åt det orangea hållet som inte kostar en förmögenhet.
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Nej vad fan inga probelm. Det stör mig också. Har bara haft tid/ork med att få tummen ur. Vet inte riktigt vad jag vill slänga på. Något Molequin skulle jag villja ha men tror inte dom gör band i denna storlek. Sitter ett 16 på men tror väl att det är 17 som gäller. @Aurum du har väl koll och kanske något tips. Skulle vilja ha något..typ calf åt det orangea hållet som inte kostar en förmögenhet.
Sitter tyvärr i liknande sits även om jag har band i rätt bredd. Har ett viklås som väntar också. Kommer bli en specialbeställning där jag vill använda elefantskinn jag har hemma. Har varierat mellan Gucci i krokodil och ödla i vinrött, brunt och svart. Även gris har jag kört som jag nog egentligen tyckte bäst om. Beror ju på om man vill klä upp eller ned klockan. Det måste däremot vara riktigt tunt av förklarliga skäl.
 

Heinrich.a

Rolex
2-Faktor
Sitter tyvärr i liknande sits även om jag har band i rätt bredd. Har ett viklås som väntar också. Kommer bli en specialbeställning där jag vill använda elefantskinn jag har hemma. Har varierat mellan Gucci i krokodil och ödla i vinrött, brunt och svart. Även gris har jag kört som jag nog egentligen tyckte bäst om. Beror ju på om man vill klä upp eller ned klockan. Det måste däremot vara riktigt tunt av förklarliga skäl.
Elefant? Lust och berätta mer, om hur du kom över det osv?
 

Kramer

Omega
Sitter tyvärr i liknande sits även om jag har band i rätt bredd. Har ett viklås som väntar också. Kommer bli en specialbeställning där jag vill använda elefantskinn jag har hemma. Har varierat mellan Gucci i krokodil och ödla i vinrött, brunt och svart. Även gris har jag kört som jag nog egentligen tyckte bäst om. Beror ju på om man vill klä upp eller ned klockan. Det måste däremot vara riktigt tunt av förklarliga skäl.

Tack för tipsen. Låter som om du styr ihop en Noas ark :)
 
Topp