• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cartiertråden

hejsam

Patek
2-Faktor
Mums
04AE3F95-FE09-4A01-AC93-C8E4C957135F.jpeg
 

Zebramannen

Breitling
Ojoj, bryter det mot någon regel så tar jag gärna bort inlägget.
Med det sagt, verkar ju vara fler som länkat till annonser så jag antog att det var OK. Har själv svårt att se hur man kan ta så illa upp för detta?
Jag har ju faktiskt bidragit en hel del tidigare till denna tråd med länkar till bla artiklar och utryckt beundran (inte minst till flera utav dina inlägg).
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Ojoj, bryter det mot någon regel så tar jag gärna bort inlägget.
Med det sagt, verkar ju vara fler som länkat till annonser så jag antog att det var OK. Har själv svårt att se hur man kan ta så illa upp för detta?
Jag har ju faktiskt bidragit en hel del tidigare till denna tråd med länkar till bla artiklar och utryckt beundran (inte minst till flera utav dina inlägg).
Det kan knappas anser som ett äkta tips när du länkar och refererar till din egen annons två ggr? Du vill bara få bra betalt för din klocka. Sedan är inte guldet 24kt och tavlan är knappast 29 mm.
 

Zebramannen

Breitling
Tack för din konstruktiva kritik av annonsen. Självklart vill jag ha bra betalt för klockan. Men det utesluter väl inte att man samtidigt kan tipsa om den i ett forum för Cartierintresserade. Eller? Det är ju inte så att jag försökt att dölja om att det är min egen klocka.

Om det nu inte är så att jag bryter mot någon KS- regel så föreslår jag att du i så fall tydliggör ”dina” regler genom att posta dem här i ”din” Cartiertråd.

Over and out - och passar på att önska en glad sommar!
 

kvarre

Cartier
2-Faktor
Tack för din konstruktiva kritik av annonsen. Självklart vill jag ha bra betalt för klockan. Men det utesluter väl inte att man samtidigt kan tipsa om den i ett forum för Cartierintresserade. Eller? Det är ju inte så att jag försökt att dölja om att det är min egen klocka.

Om det nu inte är så att jag bryter mot någon KS- regel så föreslår jag att du i så fall tydliggör ”dina” regler genom att posta dem här i ”din” Cartiertråd.

Over and out - och passar på att önska en glad sommar!

Men samtidigt måste du väl förstå att merparten gärna klickar sig in i tråden för att se bilder och diskussioner?!
Säger inte att jag stört mig på dina inlägg, dom går ju att scrolla förbi.. men problemet är väl när det blir en "bumptråd" för alla säljare.
Halvtaskig content om alla klockor som säljs ska länkas i respektive tillverkartråd.

Jag tycker sökfunktionen funkar skitbra om man är ute efter en specifik klocka.
 

B Wooster

Panerai
2-Faktor
Sluta smutsa ner tråden med reklam för en taskigt beskriven klocka. Andra gången nu tom.

Ojoj, bryter det mot någon regel så tar jag gärna bort inlägget.
Med det sagt, verkar ju vara fler som länkat till annonser så jag antog att det var OK. Har själv svårt att se hur man kan ta så illa upp för detta?
Jag har ju faktiskt bidragit en hel del tidigare till denna tråd med länkar till bla artiklar och utryckt beundran (inte minst till flera utav dina inlägg).

Men samtidigt måste du väl förstå att merparten gärna klickar sig in i tråden för att se bilder och diskussioner?!
Säger inte att jag stört mig på dina inlägg, dom går ju att scrolla förbi.. men problemet är väl när det blir en "bumptråd" för alla säljare.
Halvtaskig content om alla klockor som säljs ska länkas i respektive tillverkartråd.

Jag tycker sökfunktionen funkar skitbra om man är ute efter en specifik klocka.

Det finns säkert en anledning att man valt att lägga köp&sälj i en separat del...

Dagens klocka blir:
B03BC3E8-7F57-404B-B9EF-CE7634E6F477.jpeg


/B
 
Ropade hem en Cartier Santos Galbee idag på Kaplans, längesen jag såg fram emot en klocka såhär mycket! Ska bli kul att få hänga här lite :)

Finns det någon guide på hur man plockar av länken? Tänkte ultraljudstvätta och fina till den lite.
 
Topp