• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cartiertråden

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Trist men lite mysigt väder här i Stockholm idag. Man får också konstatera att guld är lite extra upplyftande sådana här dagar - även om jag i mitt fall har lite lite av det.
25E5D465-2D93-43B3-9CBE-CC68C311E213.jpeg
 
Senast ändrad:

nöt

Vacheron
2-Faktor
Blev bara mer övertygad om f piguet Dumonts storhet när jag testade.
Är den nya verkligen lika stor? Vet att måtten säger det men det kanju inte stämma med bilder jag sett.
Samt är tavlan lika tråkig som den ser ut på bild? Tycker tavla och boett har samma färg. Kanske blir fin i guldarn.
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Är den nya verkligen lika stor? Vet att måtten säger det men det kanju inte stämma med bilder jag sett.
Samt är tavlan lika tråkig som den ser ut på bild? Tycker tavla och boett har samma färg. Kanske blir fin i guldarn.
Inte samma mått, smalare band och såklart tjockare boett. Kändes lite mindre än f piguet. Hade inte med min Dumont när jag testade. Tavlan är tråkig sunburst i silver.
 
Topp