• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cartiertråden

Psykel

Patek
Udda och inte så snygg tank, men länken är ju helt ok...
25938483_org.jpg

https://www.henrys.de/index.php?pc=catalog&spc=pos&rt=av&bg=01.01.00+12:00&pg=1&Sort=ci&Grid=1&LATId=08154711&lang=en&SrchTxt=cartier&id=25938483&SrchCatStatus=0&MaxList=24&DirectPg1=1&DirectPg2=1
Cartier Tank med datum och sekundvisare är lite som en Jaguar E-Type med hiphopfälgar och flammor på huven. Ser iallafall marginellt bättre ut än Tank med centrumsekund och datum.
 

evki

Audemars
2-Faktor
Löjligt svar..
Skicka in en bild på en uppenbar fake och be dem serva den.. kolla vad de säger.. :)

Jag tror de menade att man inte kan få något utlåtande gällande äktheten. Men det är klart att själva servicekvittot fungerar som ett sådant.
I mitt fall handlade det om en Cartier från 40-50-talet och jag ville ha ett utdrag ur arkivet men en sådan tjänst finns inte hos Cartier, inte heller ett äkthetsintyg.
 
Senast ändrad:
Topp