• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cartiertråden

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
En sliten men äkta santosboett på falsk länk, tror ingen här budar men kan vara kul att se.
hd_item_1404739_deaa4b6006.jpg

hd_item_1404739_b4efbdd6ef.jpg

https://auctionet.com/sv/1404739-cartier-armbandsur-santos-automatique-stal-guld-paris
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Ja det är frågan.. jag har ju handled á 14cm så gissar att mini skulle vara snyggast?
Min datejust är 31mm och den är bra storlek, så det är kanske en jämförelse..
Har du en idé vad du tror skulle sitta bäst? :)
Egentligen inte, båda lär fungera fint. Mini är verkligen liten. De har ju även lite olika form och jag föredrar den vanliga Tank LC då. Min mamma har herrvarianten på 23 mm och det ser också fint ut.
 

Triumf

Rolex
2-Faktor
Egentligen inte, båda lär fungera fint. Mini är verkligen liten. De har ju även lite olika form och jag föredrar den vanliga Tank LC då. Min mamma har herrvarianten på 23 mm och det ser också fint ut.

Jaa nu är det säkert 2 år sedan, eller kanske t.o.m mer jag var och provade Tank Solo i butik och jag tyckte då den lilla dammodellen satt bra. Och den är väl lite större än Louis t.o.m?

Om båda storlekarna skulle se bra ut vidgas ju marknaden något kan jag tänka mig. Men prisbilden, vad ligger den på nu? Vad får man vara beredd på att betala för en Tank LC dam nu? Beg. då givetvis..
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Jaa nu är det säkert 2 år sedan, eller kanske t.o.m mer jag var och provade Tank Solo i butik och jag tyckte då den lilla dammodellen satt bra. Och den är väl lite större än Louis t.o.m?

Om båda storlekarna skulle se bra ut vidgas ju marknaden något kan jag tänka mig. Men prisbilden, vad ligger den på nu? Vad får man vara beredd på att betala för en Tank LC dam nu? Beg. då givetvis..
Är inte helt säker, men 15' på auktion? Beror ju lite på vad det är för spänne osv.
 

Smn

Omega
Hej, min syster fick köpa denna klocka billigt från ett Dödsbo, tänkte bara se vad ni tror den kan vara värd. Utan låda/Cert.

Mvh
received_276780246895285.jpeg
 

Atlantis

Panerai
2-Faktor
Tog sitt lilla tag men har landat nu! Inte perfekt outfit kanske (ju äldre man blir desto fler fickor får man ha på shortsen).
Vad tycks om storleken ?
 

Bilagor

  • 13508A90-496A-43AA-BDE6-AB6B3445C011.jpeg
    13508A90-496A-43AA-BDE6-AB6B3445C011.jpeg
    333.7 KB · Visningar: 19
  • 984D2AD5-E6BE-434E-A4AC-9BE12AC888EA.jpeg
    984D2AD5-E6BE-434E-A4AC-9BE12AC888EA.jpeg
    322.7 KB · Visningar: 19
  • 265D5384-141E-4364-80E7-344EE563FB3E.jpeg
    265D5384-141E-4364-80E7-344EE563FB3E.jpeg
    456.7 KB · Visningar: 16

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Tog sitt lilla tag men har landat nu! Inte perfekt outfit kanske (ju äldre man blir desto fler fickor får man ha på shortsen).
Vad tycks om storleken ?
Är det Large? Hade en i stål tidigare som växte ifrån mig när jag köpte en Basculante, så föredrar den mindre. Men rent objetivt tycker jag den sitter bra på på din arm, och det är en väldigt fin klocka!
 

Atlantis

Panerai
2-Faktor
Är det Large? Hade en i stål tidigare som växte ifrån mig när jag köpte en Basculante, så föredrar den mindre. Men rent objetivt tycker jag den sitter bra på på din arm, och det är en väldigt fin klocka!
Yes Large gulguld W...04 något :)
På snudd till lite liten kanske men tror det är vana jämfört med speedmastern :) diggar den iaf! :D
 
Topp