Mindre vetenskapligt gångtest pågår här också och kan bara instämma. Vet inte vad som hände för ett par dagar sen men helt plötsligt började den gå fantastiskt bra.Den är inte bara snygg, den går bra också
![]()
![]()
Certina DS PH200
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mindre vetenskapligt gångtest pågår här också och kan bara instämma. Vet inte vad som hände för ett par dagar sen men helt plötsligt började den gå fantastiskt bra.Den är inte bara snygg, den går bra också
![]()
![]()
Certina DS PH200
Är det på mn strap? Såg ruskigt bra ut![]()
Den är så jäkla bra!
https://www.royalstraps.se/product/zuludiver-marine-natoÄr det på mn strap? Såg ruskigt bra ut
Köp den du tycker är snyggast!Ny här på forumet.
Bidrar med en bild på mitt nyförvärv, en DS-1 Powermatic 80. Gillar denna bättre än Himalaya versionen.
Är nu på jakt efter en lite mer vardagsklocka, valet står mellan PH200M eller Sea Turtle Conservancy Special Edition. Köpråd mottages gärna.
![]()
Hur känns den, tycker den ser ganska stor ut, men är ju fantastiskt vacker...Överraskande bra faktiskt. Det var en kollega som hetsade mig till att köpa den och jag har nu burit den i tre dagar. Dags att låta den vila...
![]()
Certina DS PH200
Hur känns den, tycker den ser ganska stor ut, men är ju fantastiskt vacker...
Konstigt att de inte ställde in haltningen bättre, den är troligtvis utanför deras tolerans.Den är inte bara snygg, den går bra också
![]()
![]()
Certina DS PH200
Då har du ungefär samma handled som mig, den ser ju onekligen trevlig ut, kanske får bli en och testa iallafallJag har 16 cm handled och den funkar för mig. Tycker inte att den känns stor. Sticker ut hakan och säger att det är den mest prisvärda klockan för de här pengarna, som går att köpa ny. Bra design, trevligt urverk med 80 h gångreserv, funkar på massa olika band osv...
Någon som har koll får gärna upplysa mig som glömt av vad DS-konceptet innebär.
Någon som har koll får gärna upplysa mig som glömt av vad DS-konceptet innebär.
Edit: Never mind, stod ju där.![]()
Tror, men är långt ifrån säker, att det betyder Double Security.
Skitsnyggt!Bytt om till mesh... tycker det blev snyggt!
![]()
Jävlar vad bra det blev! Har alltid gillat den där klockan men hela tiden tyckt att den är någon millimeter för stor.. Men nu blev jag riktigt sugen på att prova den igen!Bytt om till mesh... tycker det blev snyggt!
![]()
Det blev väldigt snyggt med svart!Fick hem mitt Black Friday köp idag. Var tvungen att prova med svart sailcloth från strapped.se. Blev en helt annan klocka.
![]()