Tror det kan bli lite svårt, känns så stumt.Inte testat fulknepet med något mellan länk och viklås? Eller det kanske inte funkar här?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror det kan bli lite svårt, känns så stumt.Inte testat fulknepet med något mellan länk och viklås? Eller det kanske inte funkar här?
Är lite knepigare med dubbelt viklås ja. Jag hade testat men möjligt det kommer synas lite mycket. Hade förmodligen ändå kört på det om passningen hade stört mig. Satte in en fjädrande dyna på en länk och den fungerade faktiskt som lite fjädrande.Tror det kan bli lite svårt, känns så stumt.![]()
Det ska väl finnas halvlänkar till de där att köpa har jag för mig att jag hört, liksom att de är lite bökiga - men möjliga - att få tag på.Inhandlades innan Grönt blev ”det hetaste”.
Tyvärr så får jag inte till länken eftersom den inte har microjustering, så den blir liggande.
Jag beställde en 1,5 länkbit från Nymans Ur i Augusti, skulle kosta 3800kr.Det ska väl finnas halvlänkar till de där att köpa har jag för mig att jag hört, liksom att de är lite bökiga - men möjliga - att få tag på.
Låter bekant- har för mig att det var något YT-fenomen som beskrev något liknande. Den länken tror jag dock dök upp till sist efter en massa om och men.Jag beställde en 1,5 länkbit från Nymans Ur i Augusti, skulle kosta 3800kr.
Men de har inte hört av sig, var väl inte intressant för dem.
Ändå rätt koolt de lade ner tid och pengar på att köra andra gulddelar på den svarte.
Ah se där, det har jag inte sett tidigare! Fint att den där landade hos dig, ordnar det sig med boettskruvarna? Och ja, kul med lite kringgrejer och lullull på ovanligare bitar. Hade inte haft något emot den där helguldaren med is hehe.Ändå rätt koolt de lade ner tid och pengar på att köra andra gulddelar på den svarte.
![]()
Kunde inte motstå att köpa denna tyvärr. Kul med typ komplett set. Stod lite kul info i katalogen. Tät till 60 m och länken tog 15 arbetstimmar att tillverka. Länken består av 156 delar…
Fick ut resterna av de avbrutna skruvarna iaf, men inte hittat nya. Om du hittar får du säga till... Har iofs inte mätt upp dem än, kan ju vara en bra start. Grävde bara igenom min egen gömma.Ah se där, det har jag inte sett tidigare! Fint att den där landade hos dig, ordnar det sig med boettskruvarna? Och ja, kul med lite kringgrejer och lullull på ovanligare bitar. Hade inte haft något emot den där helguldaren med is hehe.